اشتغالزایی

با توافق انجام شده بین سازمان برنامه و بودجه، صندوق توسعه ملی و جهاد کشاورزی حدود ۱۸ هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان منابع برای ایجاد تولید و اشتغال در حوزه کشاورزی تامین شد.

به گزارش روسنا (پایگاه خبری روستانیوز)، امروز شنبه 26 آبان سال 97 سازمان برنامه و بودجه میزبان مراسمی به منظور امضا و مبادله تفاهم‌نامه برنامه‌ های تولید و اشتغال در حوزه جهاد کشاورزی بود و بر این اساس نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، شهیدزاده رئیس صندوق توسعه ملی و همچنین حجتی وزیر جهاد کشاورزی به همراه برخی مدیران و معاونان دیگر حضور داشتند.

بر اساس توافق انجام شده قرار است با تامین مالی ۱۸ هزار و ۱۴۰ میلیارد تومانی در حوزه کشاورزی، حدود ۱۸ هزار فرصت شغلی ایجاد شود. این منابع در 2 بخش اصلی سرمایه‌گذاری خواهد شد که برنامه آن برای ۱۰ رسته کشاورزی و همچنین ثبت اشتغال و بازسازی و نوسازی واحدها و تامین سرمایه در گردش است.

بر اساس آنچه که پورمحمدی معاون بودجه سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: منابع ۱۸ هزار میلیاردی از چند بخش تامین می‌شود. حدود 4 هزار میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی، 7 هزار و 500 میلیارد تومان از بانک‌ها، 4 هزار میلیارد تومان از ظرفیت قانون اعطای تسهیلات به مناطق عشایری و روستایی، یک هزار و 700 میلیارد تومان آورده متقاضیان و ۸۷۰ میلیارد تومان نیز یارانه‌ای است که سازمان برنامه و بودجه آن را تامین خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =