استاندار البرز

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: ما با اراده ای جدی قصد داریم مشکلات استان را حل و عقب ماندگی ها را جبران کنیم بنابراین باید تمامی مدیران با تمام توان به صورت شبانه روزی همراه و همدل باشند.

به گزارش روستانیوز، مجتبی عبداللهی در جلسه شورای فنی استان افزود: باید مسئولان مربوطه در استان به گونه ای تصمیم گیری کنند که امور توسعه ای البرز با سرعت پیش برود و باید بر روند فعالیت پیمانکار در پروژه های مختلف نظارت جدی داشته باشیم و اجازه ندهیم خللی در کار ایجاد شود.

وی در خصوص مصوبه بررسی تصفیه خانه فاضلاب ماهدشت که ۱۲ سال بلاتکلیف رها شده، افزود: بهره برداری از این پروژه یک مطالبه مردمی و نیاز جدی برای کشاورزی و صنایع مستقر در ماهدشت و اشتهارد است و اگر پیمانکار و یا مسئولی در روند تکمیل و پیشرفت این پروژه کمکاری و اهمال کند به طور قطع توبیخ خواهد شد.

عبداللهی با اشاره به رایزنی های صورت گرفته در خصوص افزایش حق آبه استان، گفت: برای حل موضوعات حوزه آب و فاضلاب باید با انسجام کامل، برنامه ای دقیق به وزارت نیرو ارائه دهیم چراکه وزیر محترم نیرو همراهی خود را برای حل مشکلات این حوزه در البرز اعلام کرده است.

استاندار البرز با بیان اینکه ما با اراده ای جدی قصد داریم مشکلات استان را حل کنیم و عقب ماندگی ها را جبران کنیم بنابراین باید تمامی مدیران با تمام توان به صورت شبانه روزی همراه و همدل باشند،افزود: باید رشد اقتصادی ۸ درصد را در البرز محقق کنیم و مدیران استان در این راه از هیچ کوششی و ارتباطی دریغ نکنند.

عبداللهی با تاکید بر اینکه باید نگاه تمامی مدیران تحول گرایانه باشد و از نیروهای متخصص و تیم های قوی و فنی استفاده کنند، گفت: مدیران باید اطلاع رسانی دقیق از عملکرد خود داشته باشند و مردم را از روند امور آگاه و نسبت به آینده امیدوار کنند.ضمن اینکه با رسانه ها ارتباط برقرار کنید، رسانه های استان همراه هستند و با نگاه مثبت به مدیران برای تنویر افکار عمومی کمک می کنند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات مالی غیر قابل انکار است ولی ما بعنوان کارگزاران نظام باید خلاقانه عمل کنیم و هنر ما این است که با دست خالی بتوانیم پروژه ها را به سرانجام برسانیم،خاطرنشان کرد: با فکری مشترک به شناسایی فرصت های استان برای سرمایه گذاری و جلب سرمایه گذاران در پروژه های عمرانی و... استان برنامه ریزی کنیم چراکه رایزنی های ملی را برای گسترش روابط اقتصادی درون مرزی و برون مرزی را آغاز کرده ام.

گزارش از عالیه رضوانی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =