اراضی

مدیرکل هماهنگی امور استانهای وزارت جهاد کشاورزی گفت: یکی از مشکلات اراضی کشاورزی سند آنهاست و دولت سیزدهم تلاش می‌کند سنددار شدن این زمین‌ها را به سرانجام برساند.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا هوشنگ محمدی روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه رؤسای سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: ۹۵ درصد فعالیت های کشاورزی توسط تولیدکنندگان و کشاورزان روی زمین رخ می دهد و فقط پنج درصد در بخش های مختلف اجرایی و مهندسی صورت می گیرد که نشان دهنده اهمیت بهره برداران در ساختار کشاورزی ایران است.

وی بیان کرد: امروز اگر در زمینه تولیدات و شبکه توزیع محصولات کشاورزی مشکلاتی وجود دارد به دلیل مدیریت در بخش دولتی است  که حل این مشکلات با همت و اراده تک تک کارکنان امکان پذیر است.

محمدی بیان کرد: این چالش ها با کمک دانش کارشناسان و کمک های بدنه سازمان امکان پذیر است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت:توسعه کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد مستلزم بهبود زیرساخت هاست.

کیامرث حاجی زاده افزود:  منطقه گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد می‌تواند در زمینه صادرات مرکبات کشاورزی مطرح باشد و این هدف مستلزم برنامه ریزی و تلاش جهادی است.

وی عنوان کرد: در بخش‌هایی از کشاورزی توسعه نامتوازن را شاهد هستیم که دلیل آن بی توجهی به طرح آمایش سرزمینی است که این مشکل باید در دولت جدید برطرف شود.

حاجی زاده بیان کرد: اعتبارات مناسبی در سفر امسال رئیس جمهوری به استان اختصاص یافته است که باید تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت قرار گیرد.

آیین تودیع و معارفه رؤسای جدید و پیشین سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری و استانی در یاسوج برگزار شد.

در این آیین سید علی معتمدی‌پور به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات الیاس تاج‌الدینی رئیس پیشین این سازمان تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =