کد خبر: 23277
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
دکل اینترنت

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و با پیگیری‌های مستمر صورت گرفته، سایت همراه اول روستای سفالبند شهرستان سربیشه راه‌اندازی شد.

به گزارش  روستانیوز به نقل از خانه ملت، مصطفی نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و با پیگیری‌های مستمر صورت گرفته، سایت همراه اول روستای سفالبند شهرستان سربیشه راه‌اندازی شد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: این روستا دارای ۴۱ خانوار و ۱۸۶ نفر جمعیت است که با ارتقای صورت گرفته مردم بزرگوار این روستا و تعدادی از روستاهای اطراف، از پوشش تلفن همراه اول بهره‌مند شدند.

وی افزود: تجهیزات اشاره شده از محل اعتبارات طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین و توسط شرکت مخابرات منطقه خراسان جنوبی اجرایی شده است.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس خاطرنشان کرد: جا دارد صمیمانه از زحمات مدیران و پرسنل زحمتکش اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و همچنین شرکت مخابرات منطقه خراسان جنوبی به دلیل تلاش های موثر و شبانه روزی قدردانی نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =