نماینده مرودشت

نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس گفت: در نشست اخیر خود با وزرای جهاد و نفت مشکلات و موضوعات منطقه را مطرح کردم و قول مساعد برای حل آنها داده شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خانه ملت، جلال رشیدی کوچی به دیدار با وزاری نفت و جهادکشاورزی برای پیگیری موضوعات حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر جلسه ای با وزیر نفت داشتم که در این نشست پیگیر موضوع گازرسانی به برخی از روستاها شده ام.

نماینده مردم پاسارگاد و ارسنجان در مجلس افزود: با توجه به اینکه در فصل سرما قرار داریم موضوع گاز رسانی به روستاها بایستی با جدیت دنبال شود که در همین راستا آقای اوجی قول مساعد برای تسریع در گازرسانی به روستاهای جامانده کامفیروز را داده اند.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت احداث ورزشگاه کامفیروز به خصوص برای جوانان و ورزشکاران، درخواست تخصیص اعتبار بیشتر به این پروژه از محل اعتبارات نفت و انرژی با وزیر نفت مطرح و قول پیگیری از جانب اوجی داده شد.

نشست با وزیر جهاد برای پیگیری مشکلات کشاورزان و دامداران حوزه انتخابیه

وی  به نشست با وزیر جهاد کشاورزی نیز اشاره و اظهار کرد: مهمترین نیازها، چالش‌ها و ظرفیت‌های کشاورزی مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد را با وزیر مربوطه در میان گذاشتم و با توجه به اینکه موقعیت ویژه ای در حوزه کشاورزی داریم مطالبه کردم که توجه خاصی به  حوزه انتخابیه ام شود.

این نماینده مردم در مجلس افزود: از دیگر مباحث مطروحه در این نشست، پیگیری مصوبات سفر استانی رییس‌جمهور به فارس در مورد دامداران و عشایر به خصوص در حوزه انتخابیه بود که وزیر جهادکشاورزی نیز وعده دادند تا به صورت ویژه پیگیر  این مصوبات باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =