راه روستایی

دفتر نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد:‌ ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی جاده‌های روستایی در محور مرودشت - خرامه از بودجه سالجاری تخصیص یافت.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، در مطلب ارسالی دفتر جعفر قادری نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی آمده است:‌با توجه به پیگیری‌های این نماینده همچنین ابراهیم عزیزی نماینده دیگر شیراز و زرقان در طول یک و نیم سال گذشته و دیدارهایی که با وزیر قبلی و فعلی راه و شهرسازی داشتند، مطالعات مسیر مرودشت خرامه در بودجه سالجاری ردیف بودجه ای گرفت.
جعفر قادری در این زمینه گفت: با پیگیری‌های انجام شده مسیر مرودشت خرامه کد ماده ۲۳ گرفت.‌ این مسیر که از بند امیر و رحمت آباد در شهرستان زرقان عبور می کند، بیشتر روستاهای زرقان را زیرپوشش قرار می دهد.

نماینده مردم شیراز و زرقان افزود: ‏در ادامه کار نیاز بود که  این مسیر مجوز ماده ۲۳ بگیرد که این موضوع را پیگیری کردیم و هفته گذشته موفق به اخذ مجوز ماده ۲۳ این مسیر شدیم.

قادری با بیان اینکه با همراهی ابراهیم عزیزی دیگر نماینده شیراز در حاشیه جلسه کمیسیون عمران در ارتباط با موضوع قیر که ۱۸  آبانماه در کمیسیون عمران برگزار شد برای تخصیص بودجه به این مسیر جلسه ای را با وزیر راه و شهرسازی داشتیم و از ایشان درخواست تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای این مسیر در سالجاری کردیم که وزیر راه و شهرسازی ضمن موافقت با تخصیص این مبلغ موضوع را به معاونت اقتصادی وزارتخانه ارجاع داد.  
وی بیان کرد: در جلسه دیگری که چند هفته قبل به همراه عزیزی دیگر نماینده شیراز با وزیر دفاع داشتیم، ایشان هم قول مشارکت ۵۰ درصدی در تامین مالی این مسیر را داد.

کامیون های حمل محصولات پتروشیمی شیراز  به عنوان یک واحد وابسته به وزارت دفاع برای صادرات محصولات خود از این مسیر استفاده می کنند.

مسیر یادشده در شمال شرق شیراز واقع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =