کد خبر: 22228
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳
اینترنت

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و با پیگیری‌های مستمر صورت گرفته، اینترنت پرسرعت روستای چاه عباس اردونی شهرستان نهبندان راه‌اندازی شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خانه ملت، مصطفی نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و با پیگیری‌های مستمر صورت گرفته، اینترنت پرسرعت روستای چاه عباس اردونی شهرستان نهبندان راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: روستای چاه عباس اردونی یکی از روستاهای پرجمعیت، مرزی و بسیار مهم شهرستان بوده که با ارتقای صورت گرفته مردم بزرگوار این روستا و تعدادی از روستاهای اطراف، از اینترنت پرسرعت همراه اول بهره‌مند شدند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: تجهیزات اشاره شده از محل اعتبارات طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین و توسط شرکت ارتباطات سیار و مخابرات منطقه خراسان جنوبی اجرایی شده است.

نخعی خاطرنشان کرد: لذا جا دارد صمیمانه از زحمات شبانه‌روزی مدیران و پرسنل زحمتکش اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و همچنین شرکت مخابرات منطقه و ارتباطات سیار قدردانی نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =