کد خبر: 22131
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
استاندار گلستان

استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت‌های استان در حوزه کشاورزی اظهار کرد: توسعه کشت گلخانه‌ای و استفاده از ظرفیت‌های دانش‌بنیان، بهره‌وری کشاورزی را ارتقا می‌دهد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، علی‌محمد زنگانه امروز دوشنبه ۱۷ آبان در دیدار با مدیرکل و مدیران حوزه جهاد کشاورزی استان گلستان اظهار کرد: کشاورزی مزیت اصلی گلستان است و توسعه آن در استان مورد تأکید ریاست جمهوری هم است.

وی افزود: با توجه به سفر رئیس‌جمهور به استان باید با احصا موارد و اولویت‌ها در حوزه کشاورزی، از این فرصت استفاده لازم را ببریم و بتوانیم با همراهی دکتر رئیسی و هیات وزیران جهشی را در حوزه کشاورزی استان ایجاد کنیم.

استاندار گلستان یادآور شد: توجه ویژه به مدیریت منابع آب در حوزه کشاورزی و استفاده از روش‌های نوین، استارتاپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین نیروهای خلاق و توانمند می‌تواند زمینه بهره‌وری حداکثری در استان را میسر سازد.

زنگانه خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت منابع عمومی، دولتی و بودجه‌ای باید با همراهی بخش خصوصی و تعاونی زمینه جهش تولید و جهش اقتصادی استان را فراهم آوریم.

وی بیان کرد: تمامی بخش‌ها چشم‌انداز اقدامات خود را با توجه به سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ ارائه و البته وضعیت خود کمّی خود را در برنامه ششم توسعه اعلام کنند.

استاندار گلستان گفت: باید تلاش کنیم زیرساخت‌های لازم را برای سرمایه‌گذاران حوزه کشاورزی توسعه دهیم تا جذابیت‌های لازم برای بخش خصوصی جهت فعالیت وجود داشته باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری گلستان، در این دیدار مدیران حوزه جهاد کشاورزی اعم از شیلات، غله و امور بازرگانی، دامپزشکی، منابع طبیعی و آبخیزداری، امور عشایری، مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی، موسسه تحقیقات پنبه، مرکز تحقیقات شیلات، مدیریت امور ماهیان خاویاری، پشتیبانی امور دام و تعاون روستایی به بیان گزارشی از حوزه فعالیت خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =