کد خبر: 20378
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
وزیر نیرو

با توجه به لزوم مدیریت صحیح و استفاده بهینه از منابع آبی، شورای جهاد آبرسانی با هدف برنامه‌ریزی هر چه دقیق‌تر و اتخاذ تصمیمات هماهنگ، متمرکز کردن اعتبارات و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های ستادی و استانی در وزارت نیرو تشکیل شد.

به‌ گزارش روستانیوز به نقل از وزارت نیرو (پاون)، همزمان با تشکیل شورای آبرسانی «علی‌اکبر محرابیان» صبح امروز طی احکامی جداگانه دبیر و اعضای این شورا را منصوب کرد.

وزیر نیرو، «میثم جعفرزاده» را به عنوان دبیر و عضو و «جمال‌الدین آبرومند»، «جلیل بشارتی»، «اکبر ابراهیمی»، «عباس شفیعی»، «محمدرضا عطارزاده»، «مجید نامجو»، «سید امیرحسین مدنی»، «حمیدرضا خان‌محمدی» و «عبدالله جعفری نعمتی» را به عنوان اعضای شورای جهاد آبرسانی وزارت نیرو منصوب کرد.

وزیر نیرو در این احکام تاکید کرده است: «با توجه به لزوم مدیریت صحیح و استفاده بهینه از منابع آبی کشور و همچنین توجه به توسعه زیرساخت‌های حیاتی به ویژه در روستاها و مناطق محروم در دولت عدالت محور و مردمی سیزدهم، ایجاد یک سازوکار جدید اهمیت مضاعف می‌یابد. موفقیت در امر آبرسانی در این برهه زمانی نیازمند روحیه انقلابی، کار جهادی و بهره‌مندی از ظرفیت متنوع نخبگان، کارشناسان گروه‌های جهادی، نهادها و خیرین است که تشکیل شورای جهاد آبرسانی آغازی بر این مأموریت عظیم در دولت ایران قوی است. بر این اساس، شورای جهاد آبرسانی با هدف برنامه‌ریزی هر چه دقیق‌تر و اتخاذ تصمیمات هماهنگ و متمرکز کردن اعتبارات و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های ستادی و استانی در وزارت نیرو تشکیل می‌شود.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =