کد خبر: 20265
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴
سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در شورای مدیران سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط این سازمان گفت: حفظ و احیای منابع طبیعی و کارهایی که در این حوزه انجام می‌شود، یک حرکت جهادی است.

به گزارش روستانیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، حجت‌الاسلام سید حسن ربانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: شما همانند رزمنده‌های دهه ۶۰ هستید که با توجه به زحماتی که می‌کشید به نتیجه هم می‌رسید، جهادگران در دفاع مقدس نقش پررنگی داشتند و کمتر دیده شده‌اند و امروز نیز کارکنان منابع طبیعی علیرغم زحمات و تلاش های فراوان در حفظ انفال و جنگل ها و مراتع کمتر کارشان دیده می شود اما نتیجه کارشان در نزد خداوند محفوظ است.
حجت‌الاسلام ربانی که پس از استماع گزارش مدیران سازمان جنگل‌ها سخن می‌گفت، ضمن ابراز خوشحالی از اقدامات صورت‌گرفته افزود: صمیمانه به شما به دلیل اقدامات جهادی که بر اساس برنامه‌ریزی و مطالعه انجام داده‌اید خداقوت عرض می‌کنم، اعتقاد دارم که کار بدون مطالعه، فاصله گرفتن از هدف است و اینکه طرح‌های مشخصی بر مبنای مطالعه اجرا می‌کنید ارزشمند است.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه کسانی که برای سربلندی و سرسبزی کشور تلاش می کنند بسان یک قهرمان ملی محسوب می شوند، اظهار داشت: همانطور که آب، خاک، جنگل و مرتع از سرمایه های ملی کشور محسوب می شوند، نیروی انسانی نیز یک سرمایه ارزشمند است و نباید از آن غافل شد و علاوه بر تربیت نیروی انسانی جایگزین باید به کارآمدی فرد توجه جدی نماید.
نماینده مقام معظم رهبری در وزارت جهاد کشاورزی همچنین تاکید داشت: در بسیاری مواقع نیروی انسانی استخدام می شود و30 سال برای دولت تعهد ایجاد می کند اما معلوم نیست که در طول این مدت چقدر برای سیستم یا سازمان کارایی و بهره‌وری داشته است، بنابراین در استخدام نیروهای جدید باید به دنبال کارشناسان خبره، کارآمد، باتقوا و بهره‌ور باشیم.
حجت الاسلام ربانی با بیان اینکه کشور در مسیر پیشرفت قرار دارد و نیروهای منابع طبیعی نیز در همین مسیر کار می‌کنند، اظهار داشت: با عرق ایرانی و اسلامی باید برای حفاظت و صیانت از آب و خاک و منابع طبیعی کشور تلاش کرد و بکارگیری از فناوری‌های نوین و پیشرفته برای مدیریت بهتر از منابع طبیعی کشور امری لازم و ضروری است.

بر اساس این گزارش، پیش از این جلسه حجت‌الاسلام سیدحسن ربانی نماینده محترم ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ضمن شرکت در مراسم اربعین حسینی از موزه و نمایشگاه منابع طبیعی نیز دیدن کردند.



 









ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =