میوه

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت که محصولات عرضه شده در این مراکز بین ۲۰ تا ۴۰ درصد ارزان‌تر از سطح شهر است.

سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در گفت و گو با روسنا «روستانیوز» با تاکید بر اینکه پیش‌بینی‌های لازم برای تأمین میوه و تره بار مورد نیاز شهروندان در آستانه آغاز سال نو اندیشیده شده است، عنوان کرد: با توجه به تفاوت قیمت محصولات در میادین و بازارهای میوه و تره بار، نسبت به سطح شهر و بالا رفتن تقاضا در روزهای پایانی سال، شاهد افزایش مراجعه‌کنندگان به این مراکز خواهیم بود. 

وی به برنامه‌های سازمان مدیریت میادین برای گسترش کمی بازارهای میوه و تره بار اشاره کرد و افزود: این سازمان به عنوان یک سازمان «خدمت‌رسانِ مشتری مدار»، برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان در نقاط پر جمعیت شهر که فاقد بازار میوه و تره بار هستند و تقاضا در آنها وجود دارد، نسبت به راه‌اندازی بازار اقدام می‌کند.

راد با اشاره به لزوم نظارت بیشتر بر اجرای دستورالعمل سازمان مدیریت میادین در جهت تکریم شهروندان، بر اهمیت و ضرورت نوسازی و ایمن سازی بازارها در قالب طرح ساماندهی این مراکز، تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا علاوه بر کاهش هزینه‌ها و چابک سازی سازمان، رضایتمندی شهروندان از میادین و بازارهای میوه و تره بار مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر تاثیر فضاهای شهر بر تلطیف روحیه شهروندان عنوان کرد: با توجه به پراکندگی ۲۴۳ میدان و بازار میوه و تره بار در ۲۲ منطقه تهران، ایجاد فضای شاد و مفرح در میادین و بازارها در قالب طرح «استقبال از نوروز» به شکل ویژه مورد توجه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =