کد خبر: 934
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
دیجیتال

صندوق بیمه کشاورزی کشور، به سبب اجرای جامع، برخط و نظام‌مند امور جاری نظام بیمه کشاورزی جایزه ملی تحول دیجیتال را از آن خود کرد.

به گزارش روسنا (روستانیوز)، در آئین برگزاری سومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال، که ده‌ها شرکت و شخصیت حقوقی صاحب نام در عرصه فناوری‌های نوین شرکت داشتند، پس از ممیزی و بررسی‌های فنی، صندوق بیمه کشاورزی با شعار "به سوی ایران دیجیتال" به عنوان دستگاه شایسته معرفی و توسط دانشگاه تهران به عنوان قطب علمی کشور را کسب کرد و تندیس تقدیر از نوآوری دیجیتال به دکتر حسن‌نژاد قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی به نمایندگی از نظام بیمه کشاورزی کشور اهدا شد.

تحول دیجیتال، تغییر فناورانه و راهی است که سازمان‌ها می‌پیمایند. این تحول با سرمایه‌گذاری هوشمندانه بر روی فناوری‌های دیجیتال، در راستای تغییر لایه‌های مختلف سازمانی شامل بینش‌ها و چشم‌اندازها، مدل‌های کسب‌وکار، فرآیندها، محصولات و خدمات، به ‌منظور ایجاد ارزش بیشتر برای مشتریان و سازمان امکان‌پذیر می‌‌شود.

جایزه ملی تحول دیجیتال، با هدف ارزیابی، ارائه بازخورد و در نهایت معرفی سازمان‌های پیشرو در تحول دیجیتال طراحی شده است. یکی از اهداف عمده این جایزه، ایجاد زمینه‌ای مناسب برای تبادل تجارب موفق بین سازمان‌ها، رهبران و متخصصین این سازمان‌هاست.

بنابه این گزارش، شب تحول دیجیتال ایران، با حضور مقامات کشوری و فعالان حرفه‌ای و دانشگاهی حوزه تحول دیجیتال کشور در سالن همایش‌های بین‌ا‍لمللی صدا و سیما برگزار شد. در این شب که به همراه تقدیر از برگزیدگان سومین دوره جایزه ملی تحول دیجیتال بود، نخبگان کشور از رویای ایران دیجیتال و چالش‌های عمده تحقق آن آگاه شدند.

گفتنی است؛ روابط عمومی و بین‌الملل صندوق بیمه کشاورزی این موفقیت ارزشمند را به جامعه میلیونی کشاورزان، همکاران و عموم کنشگران عرصه بیمه کشاورزی تبریک می‌‌گوید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =