کد خبر: 832
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
جنگل

رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: شورای عالی جنگل باید نسبت به شناسایی ظرفیت های علمی، تحقیقاتی و کارشناسی دانشگاه ها و مجامع علمی اقدام کند.

به گزارش روسنا (روستانیوز)، خلیل آقایی در نشست با اعضای شورای عالی جنگل گفت: کلیه دستورالعمل ها و ابلاغیه ها که قرار است از سوی سازمان ارسال شود حتماً باید با نظارت شورای عالی جنگل، مرتع و آبخیزداری انجام شود.

وی تعیین راهبردها و سیاست های کلان سازمان؛ رصد، نظارت و کنترل فعالیت های سایر بخش های فنی و همچنین توجه به اقتصادی کردن طرح ها و اولویت بندی امور و پرداختن به مسایل اصلی سازمانی را ضروری عنوان کرد.

رئیس سازمان جنگل‌ها با تاکید به استفاده از نیروهای جوان، نخبه و شاخص در بخش های مختلف سازمانی خاطرنشان کرد که شورای عالی جنگل باید نسبت به شناسایی ظرفیت های علمی، تحقیقاتی و کارشناسی دانشگاه ها و مجامع علمی اقدام کند و از نظرات آنان در جلسات مشورتی طرح و برنامه بهره مند شود.

آقایی همچنین گفت: ظرفیت های کارشناسی زیادی در بدنه سازمان جنگل ها نهفته است و این نیروها که پتانسیل و سرمایه های ارزشمند سازمان محسوب می شوند باید در تصمیم گیری ها و دستیابی به اهداف سازمانی مورد توجه قرار گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =