کشاورزی کرمانشاه

چهار تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استان کرمانشاه به ارزش ۹۸۳ میلیارد تومان امضا شد.

به گزارش روسنا (روستانیوز)، خسرو شهبازی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در حاشیه برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری و توانمندی های استان کرمانشاه که در هتل اسپیناس تهران برگزار شد، گفت: در این همایش چهار تفاهم‌نامه بزرگ و مهم سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی امضا شد.

وی افزود: با هدف معرفی هرچه بیشتر فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استان کرمانشاه، تمام اطلاعات جمع آوری شده را به صورت کتابچه در اختیار سرمایه گذاران قرار دادیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه در این همایش، چهار تفاهم‌نامه در بخش کشاورزی به مبلغ ۹۸۳ میلیارد تومان با اشتغالزایی ۱۰ هزار نفر امضا شد.

شهبازی با اشاره به جزئیات این تفاهم‌نامه‌ها عنوان کرد: اولین تفاهم نامه در حوزه صنعت گیاهان دارویی و فرآوری گیاه شیرین بیان، با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومان است که در شهرستان اسلام‌آباد غرب اجرا می شود.

وی افزود: دومین تفاهم نامه مربوط به سرمایه گذاری در کشت و صنعت شهرستان قصرشیرین بوده که با سرمایه گذاری ۳۶۵ میلیارد تومان، اشتغال مناسبی را در منطقه ایجاد می‌کند.

شهبازی سرمایه گذاری در حوزه گاو نژاد هلشتاین در گاوداری ماهیدشت در فاز دوم، به صورت ۳ هزار راس مولد و ۶ هزار راس دام با اعتبار ۳۶۸ میلیارد تومان را سومین تفاهم نامه اعلام کرد.

وی سرمایه گذاری چهارم در بخش کشاورزی را در خصوص وارد کردن ۵ نژاد دام برتر دنیا به استان و پرورش آنها، با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد و اشتغالزایی ۱۵۰ نفر اعلام کرد.

شهبازی گفت: در این همایش تلاش کردیم پتانسیل های بخش کشاورزی را به سرمایه گذاران معرفی کنیم و نمایش این توانایی ها قطعا باعث رونق سرمایه گذاری در استان و اشتغال موثر خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =