کد خبر: 566
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
صدرزاده

مجری سومین نمایشگاه مکانیزاسیون کشاورزی گفت: نمایشگاه مکانیزاسیون کشاورزی بعد از سه دوره برترین و بزرگترین نمایشگاه کشاورزی اعلام شده و پیش‌بینی ما حضور بالای 200 شرکت در این نمایشگاه است.

به گزارش روسنا (روستانیوز)، علیرضا صدرزاده، مجری سومین نمایشگاه مکانیزاسیون کشاورزی با برشمردن ویژگی‌های این نمایشگاه گفت: نمایشگاه مکانیزاسیون کشاورزی بعد از سه دوره برترین و بزرگترین نمایشگاه کشاورزی اعلام شد و پیش‌بینی ما حضور بالای 200 شرکت در این نمایشگاه است. همچنین کشورهای فرانسه، ایتالیا، چین و ترکیه نمایندگی و حضور مستقیم دارند و ما شاهد آخرین تکنولوژی‌ها در زمینه‌های مختلف مکانیزاسیون کشور، سیستم‌های نوین آبیاری و نهاده‌های کشاورزی خواهیم بود. 

وی ادامه داد: در این دوره کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید حوزه‌های مختلف برای کارشناسان جهاد کشاورزی استان‌ها و همچنین کشاورزان نمونه برگزار خواهد شد و تسهیلاتی نیز برای هیأت‌های بازدیدکننده مانند دوره‌های قبل در نظر گرفته شده است و ما میزبان آن‌ها خواهیم بود. 

صدرزاده تصریح کرد: با توجه به شرایط تحریم‌ها نه تنها حضور کشورهای خارجی کم‌رنگ‌تر نشده بلکه تعداد شرکت‌های داخلی و توسعه فناوری در این بخش افزایش یافته است.

گفتنی است، سومین دوره نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها و سیستم های نوین آبیاری تهران از 21 تا 24 دی ماه سال جاری در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =