آغاز عملیات اجرایی مسکن کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان‌های تربت‌جام، باخزر و صالح‌آباد

عملیات اجرایی مسکن کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان‌های تربت‌جام، باخزر و صالح‌آباد با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی آغاز شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، هوشنگ محمدی معاون وزیر جهاد کشاورزی که به منظور شرکت در مراسم کلنگ‌زنی آغاز پروژه‌های مسکن همکاران و همچنین بازدید از پروژه‌های در حال اجرای وزارت جهاد کشاورزی در خراسان رضوی به مشهد سفر کرده است، در مراسم آغاز عملیات اجرایی مسکن در شهرستان‌های تربت‌جام، باخزر و صالح‌آباد، با بیان این که مسکن، بحث مهم و اساسی در معیشت همکاران وزارت جهاد کشاورزی است، گفت: در یک سال گذشته ثابت شد این مهم را تا حد امکان برآورده کرده‌ایم.

وی افزود: از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون، در مجموع ۱۵۰۰ هکتار از زمین‌ و اموال در اختیار جهاد کشاورزی و ۳۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی در اختیار طرح مسکن و معیشت کارکنان جهاد کشاورزی قرار گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در این سفر و در بازدید از مرکز جهاد کشاورزی شهرستان تربت‌جام، از رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی به خاطر اقدامات و فعالیت‌های خوب انجام شده در مراکز جهاد کشاورزی استان، قدردانی کرد.

وی در ادامه با کارشناسان مروج بخش کشاورزی در خصوص مشکلات، اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در این مراکز گفتگوی صمیمانه‌ای داشت.

گفتنی است؛ بازدید از کلاس‌های آموزشی مهارتی مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی همیاران کارآفرین از دیگر برنامه‌های این سفر بود. در این بازدید سرزده با مهارت‌آموزان گفتگو شد و نحوه اثربخشی کلاس‌های آموزشی مورد بررسی و سنجش قرار گرفت. همچنین گزارش کاملی از فعالیت‌های در حال انجام این مرکز خدمات غیردولتی در حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی ارائه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =