کد خبر: 40763
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
تبیین، اقناع و امیدآفرینی؛ رسالت اصلی روابط عمومی‌ها

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی گفت: روابط عمومی‌ها پرچم‌دار جهاد تبیین، اقناع‌سازی و امیدآفرینی هستند، در این راستا مدیران روابط عمومی باید با نگاه کلان و راهبردی و با استفاده از عنصر هنر به روایت پیشرفت‌ها و دستاوردهای بخش کشاورزی بپردازند.

به گزارش روستانیوز به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، مهرداد پاکار دستیار وزیر در دومین روز از همایش سراسری مدیران روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی در تشریح نقش روابط عمومی در گام دوم انقلاب، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با نگاه کلان و راهبردی خود، در بیانات گوناگونی به مساله «جنگ نرم با ابزار رسانه‌» پرداخته‌اند و نکات ارزنده‌ای در ابعاد گوناگون این مفهوم بیان داشته‌اند، از این ‌رو با بهره‌گیری از بیانات ایشان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، می‌توان به این نتیجه رسید که امپراتوری رسانه‌ای دشمن به دنبال وارونه نشان دادن واقعیت‌ها و به تبع آن ناامید کردن ملت ایران است.

وی با بیان این که روابط عمومی‌ها پرچم‌دار جهاد تبیین، اقناع سازی و امیدآفرینی هستند، تصریح کرد: مدیران روابط عمومی باید با نگاه کلان و راهبردی و با استفاده از عنصر هنر به روایت پیشرفت‌ها و دستاوردهای بپردازند.

پاکار تاکید کرد: وصل کردن حلقه‌های میانی به روسای سازمان‌ها یکی از ابزار روابط عمومی‌ها برای دستیابی به این اهداف است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی، کتاب صعود ۴۰ ساله و تلخ‌ترین نوشته‌های من را منبع خوبی برای مطالعه و بهره‌برداری در حوزه کشاورزی معرفی کرد.

وی ادامه داد: بهترین راه انتقال پیام به جامعه برای بیان واقعیت‌ها، هنر است؛ روابط عمومی کارآمد با استفاده از عنصر هنر و تجهیز خود به کارآمدی، هم پیش رونده و هم پیش برنده است؛ و از طرفی هم امیدوار و هم امیدآفرین است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =