اولین هتل با زمین تنیس در طبقه ۱۴ در تبریز احداث می‌شود

شرکت صنایع غذایی بلوردانه تبریز از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در زمینه تولید مواد غذایی شروع کرد. این شرکت با توجه به فعالیت‌های موفقیت آمیز خود، علاوه بر صنایع غذایی در زمینه های مختلف از جمله ساختمان سازی، صنایع نرم افزاری، گردشگری و هتلینگ هم فعالیت مستمری را آغاز کرد.

به گزارش روستانیوز: این شرکت با توجه به فعالیت‌های موفقیت آمیز خود، علاوه بر صنایع غذایی در زمینه های مختلف از جمله ساختمان سازی، صنایع نرم افزاری، گردشگری و هتلینگ هم فعالیت مستمری را آغاز کرد.

کمال باقری حساس، مدیر عامل شرکت بلور دانه تبریز در گفت وگو با شهر مردم در تشریح فعالیت‌های این شرکت گفت: شرکت دانه بلور تبریز در حال حاضر، در حوزه ساختمان، نرم‌افزار، صنایع غذایی، تولید مالت و فرآورده‌های مالتی از قبیل ماا لشعیر و مکمل‌های غذایی دام و طیور و آبزیان فعالیت می‌کند و علاوه براین به تازگی به عرصه تولید خودرو هم ورود کرده ایم و در کنار همه این فعالیت ها با همکاری سازمان گردشگری استان در زمینه هتلینگ و گردشگری در استان زیبای آذربایجان شرقی بخصوص تبریز فعال هستیم.

باقری تعداد کارکنان شرکت بلور دانه در صنعت مواد غذایی را ۱۸۰ نفر اعلام کرد و گفت: این افراد به طور مستقیم در واحد سایت عمده فروشی شرکت مشغول به کار هستند. ۸۰ نفر نفر هم در قسمت پخش مویرگی مشغول به کار هستند که لاین تخصصی چای است. در واحد ساختمان هم بیش از ۲۰ نفر فعالند و با توجه به گستردگی فعالیت های شرکت در ۶ ماه آینده بیش از ۲۰۰ نفر جذب نیروی جدید خواهیم داشت.

به گفته باقری، استان آذربایجان شرقی مزیت‌هایی نسبت به دیگر استان‌ها در زمینه رقابت دارد که از آن جمله آثار تاریخی بسیار زیبا و امکان گردشگری این استان است. ضمن آنکه آذربایجان شرقی قطب صنایع غذایی کشور است.

احداث هتل با زمین تنیس در طبقه چهاردهم

احداث هتل با زمین تنیس در طبقه چهاردهم، وی در توضیح فعالیت های گردشگری و غذایی شرکت دانه بلور تبریز گفت: ما هتلی را برای صنعت گردشگری و صنعت غذایی در نظر گرفتیم که دقیقاً مجاور با شهرک‌های صنعتی تبریز است؛ با این هدف که خدمات ویژه‌ای به واحدهای صنعتی موجود در آنجا بدهیم و همینطور بستر مناسب برای استفاده گردشگرانی که به این منطقه می‌آیند فراهم شود.

باقری شهر تبریز را شهر اولین ها عنوان کرد و گفت: شهر تبریز، شهر اولین هاست به همین دلیل، طرح توسعه هتل ما یک هتل تفریحی تجاری و صنعتی خواهد بود که در نوع خودش در کشور بی‌نظیر است. نام این هتل که رکس پلاس است برگرفته از برند جدید واحدهای صنعتی ما “رکس پلاکس” است و از قابلیت های ویژه ای برخوردار است. از جمله در طبقه ۱۴ این هتل زمین تنیس طراحی شده است درست شبیه هتلی که در کشور امارات وجود دارد. هتل رکس پلاس اولین هتل با این ویژگی منحصر بفرد در شهر اولین ها یعنی تبریز است.

او در بخشی از گفته های خود به مشکلات و دشواری‌های کار اشاره کرد و گفت: تمامی کارها سختی و مشکلات خود را دارند اما انسان با تلاش به همه خواسته‌هایش می‌رسد.

اولین قدم هم داشتن هدف و خواستن است.

خداوند می‌فرماید بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را. انسان باید برای هدفش گام بردارد و از خداوند بخواهد تا او را یاری کند در چنین شرایطی سعی و تلاش به نتیجه می‌رسد.

شرکت صنایع غذایی بلور دانه تبریز فعال در زمینه تولید مواد غذایی، ساختمان سازی، صنایع نرم افزاری، گردشگری و هتلینگ

تقدیر از مسئولان

مدیر عامل شرکت دانه بلور تبریز گفت: من از مسئولین شهر تبریز و از مسئولین استان آذربایجان شرقی کمال تشکر را دارم.

دوستان صنعت و معدن جناب آقای (مهندس بابایی) جناب (عظمایی) بزرگوار و جناب آقای پرنیان که مسئولان قبلی صنعت و معدن بودند و همینطور از مجمع امور صنفی، جناب محمودی و آقای فتحی، وزارت جهاد و جناب آقای دکتر افشانی، صنایع تبدیلی و به خصوص برادر بزرگمان جناب آقای حمزه زاده، ریاست گردشگری استان کمال تشکر را دارم که در رسیدن به اهدافی که جامعه محور و کارآفرینی است نه تنها از ما بلکه از تمامی صنوف حمایت می‌کنند تا استان رونق بهتری بگیرد، این مصداق بارز حرف آقا است که امید آفرینی ریشه‌اش از مسئولین کشور نشأت می‌گیرد، من هم بنا به وظیفه از مسئولین تشکر می‌کنم که حمایت می‌کنند.

در خواست از مسئولان

باقری تک نرخی شدن ارز را عامل مهمی در رونق صادرات و تولید دانست و افزود: تک نرخی شدن ارز نه تنها باعث رشد صادرات و واردات می‌شود که به واردات به بخش کشاورزی و تولید کنندگان کمک می‌کند براین اساس از مسئولان انتظار داریم ارز را تک نرخی کنند.

علاوه بر این، برای رونق گردشگری ضروری است مسئولان بودجه و اعتبار لازم را به این صنعت اختصاص دهند. صنعت گردشگری صنعتی بسیار مهمی است که در شکوفایی اقتصاد کشور سهمی کارساز دارد بخصوص که کشور ما در حوزه گردشگری از قابلیت های بسیار خوبی برخورداراست.

در صنعت غذا از وزارت محترم جهاد تقاضا می‌کنم از حوزه ی کشاورزی و تولید و توزیع به طور ویژه حمایت کنند. اگر از یک توزیع کننده به خوبی حمایت شود، می‌تواند بیش از صد تولید کننده را حمایت کند.

شرکت صنایع غذایی بلور دانه تبریز فعال در زمینه تولید مواد غذایی، ساختمان سازی، صنایع نرم افزاری، گردشگری و هتلینگ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =