دکتر علی گلرخی شهردار و شهرداری مِهِستان، رتبه ی برتر استان البرز شدند

در مراسم اختتامیه جشنواره شهید رجایی که به معرفی برترین‌های کشور در زمینه‌های مختلف خدمات رسانی و رشد و توسعه می پردازد و بر اساس ارزیابی‌های تخصصی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی صورت می‌گیرد، شهردار و شهرداری مِهِستان به عنوان شهرداری برتر استان البرز انتخاب و معرفی شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری مِهِستان در مراسم اختتامیه جشنواره شهید رجایی که باحضور دکتر مجتبی عبداللهی استاندار و همچنین رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و مدیران ارشد استان البرز برگزار شد دکتر علی گلرخی شهردار مهستان به عنوان شهردار برتر استان معرفی و توسط استاندار البرز با اهدا لوح تقدیر و تندیس جشنواره شهید رجایی از ایشان تجلیل شد.

بی تردید این موفقیت حاصل تلاش‌های مجموعه‌ی کارکنان شهرداری، حمایت‌های شورای اسلامی شهر مِهستان، همراهی و دیده‌بانی شهروندان فهیم و سایر نهادها و ادارات شهر است.

روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری مِهِستان این موفقیت را به عموم مردم شریف، خانواده‌های گرامی شهدا و مسئولین و کارکنان شهرداری و شورا تبریک گفته و موفقیت‌های بزرگتر و رشد و توسعه بیشتر را برای شهر و سرزمین عزیزمان ایران آرزومندیم.

قابل ذکر است از ۵۱ دستگاه استان البرز، ۱۱ دستگاه به عنوان دستگاه برتر شناخته و ۸ دستگاه شایسته تقدیر شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =