کد خبر: 40325
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
۹۰۰ میلیارد تومان مطالبات کشاورزان استان سمنان واریز شد

سمنان- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان از خرید حدود ۷۴ هزار تن گندم تضمینی در استان خبر داد و گفت: ۸۹۹ میلیارد تومان به صورت علی الحساب برای کشاورزان واریز شده است.

به گزارش روستانیوز: عبدالرحیم تحصیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه خرید تضمینی گندم در استان سمنان مراحل پایانی خودش را طی می‌کند، بیان کرد: در حال حاضر خرید تضمینی گندم معطوف به ارتفاعات شمالی و کوهستانی و سردسیر شهرستان‌های شاهرود، دامغان و میامی شده است.

وی با بیان اینکه مراکز خرید تضمینی گندم در دیباج، مجن و کالپوش هم اکنون گندم تولیدی کشاورزان را خریداری می‌کنند، افزود: جهاد کشاورزی نیز نظارت خوبی بر کیفیت کار دارد.

قیمت جدید ابلاغ شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت: ۷۳ هزار و ۷۷۸ تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به ارزش ۸۹۹ میلیارد تومان به صورت علی‌الحساب هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری شده است.

تحصیلی با بیان اینکه ۵۹۰ میلیارد تومان جمعاً به حساب کشاورزان استان سمنان واریز شده است، ابراز کرد: مابقی طلب کشاورزان به محض تأمین نقدینگی به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

وی افزود: به استان سمنان به صورت نامه کتبی قیمت ۱۵ هزار و ۱۰۰ تومان با احتساب افت و یک درصد غیرمفید، ابلاغ شده است که ما نیز به مراکز خرید تضمینی گندم سراسر استان اعلام کردیم تا هر چه سریع‌تر مابه‌التفاوت مبلغ ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومانی که دریافت کرده‌اند با ۱۵ هزار و ۱۰۰ تومان به حساب کشاورزان واریز شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =