آزادسازی ۳ هکتار از اراضی زراعی و باغی در اسکو

تبریز- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسکو از آزادسازی ۳ هکتار از اراضی زراعی و باغی و اعاده به وضع سابق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، ابوالفضل فرشبافیان در گفتگو با خبرنگاران گفت: واحد امور اراضی شهرستان اسکو در تیر ماه سالجاری با اقدام به ۷ مورد تبصره ۲ ماده ۱۰ و یک مورد ماده ۳ حفظ کاربری اراضی کشاورزی، که با تخریب این کاربری‌های غیرمجاز اراضی حدود ۳ هکتار از اراضی زراعی و باغی به وضع سابق اعاده شد و به چرخه تولید بازگشت همچنین ۴ پرونده رفع تداخل شامل پلاک‌های خورخور، فسقندیس، دیزج امیر مدار و خسرق به مساحت ۱۱ هزار و ۲۶۸ هکتار در کارگروه شهرستانی مطرح و نهایی شده و جهت طرح در کمیسیون استانی به دبیرخانه مربوطه ارجاع شد.

وی گفت: ۱۵۰ مورد صدور سند ششدانگ ارجاعی هیئت تعیین تکلیف اراضی فاقد سند رسمی، تعیین تکلیف شده و طی آن حدود ۱۸۰ هکتار از اراضی کشاورزی سند دار شدند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسکو افزود: همچنین در طی تیر ماه سالجاری عملیات دهگردشی انجام و حدود ۴۵ مورد ساخت و سازهای غیرمجاز شناسایی و تشکیل پرونده شده و جهت تعیین تکلیف به مقام قضائی ارجاع شده است.

وی افزود: در راستای تأمین امنیت غذایی این مدیریت آمادگی هر گونه اقدام قانونی جهت جلوگیری از تعرض افراد متجاسر به اراضی کشاورزی را دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =