شهردار هشتگرد

شهردار هشتگرد از آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی و زیباسازی شهر هشتگرد در روزهای آینده خبر داد و گفت: با توجه به پیش‌بینی بودجه ۳۹۰میلیارد تومانی شهرداری در سال جاری و رشد آن نسبت به سال گذشته، بر آن شدیم تا با توجه به نیازهای ضروری شهر، نسبت به تعریف پروژه‌های مورد نیاز در چهار بخش عمرانی، خدماتی،، فرهنگی و زیباسازی اقدام کنیم .

به گزارش روستانیوز، مهندس پیام رئیسی افزود: یکی از ویژگی‌های پروژه‌های عمرانی این دوره توجه ویژه به اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ادوار گذشته و پایه‌گذاری طرح‌های درآمدزا، اشتغال‌زا و ماندگار توسط شهرداری هشتگرد است.


وی ادامه داد: پروژه‌های عمرانی شهر هشتگرد شامل احداث بوستان‌ها و پارک‌های محلی، آسفالت معابر اصلی و فرعی،زیبا سازی شهر، پیاده‌روسازی معابر اصلی شهر، توسعه فضای سبز، سنگ ‌فرش و جداره‌سازی بافت قدیمی شهر نصب چندین المان مختص به هشتگرد در سطح شهر ، هدایت آبهای سطحی ، اصلاح هندسی معابر و میادین خواهد بود .


شهردار هشتگرد خاطرنشان کرد: پروژه المان‌ها و زیباسازی شهر هشتگرد یکی از مهم ترین برنامه های مدیریت شهری در سال ۱۴۰۲ است،همچنین تکمیل احداث ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک ینگی امام از دیگر طرح‌های عمرانی خواهد بود .


شهردار هشتگرد همچنین از رویکرد مدیریت شهری برای توسعه زیرساخت ها خبر داد و گفت : در بودجه سال جاری تلاش شده است تا اعتبارات مناسبی از محل درآمدهای شهرداری برای توسعه زیرساخت های شهری منجمله افزایش سرانه های ورزشی ، فرهنگی ، فضای سبز و … در نظر گرفته شده و همچنین انجام اقدامات ترافیکی و احداث پارکینگ های طبقاتی نیز از آن جمله است.


رئیسی از حمایت‌های مستمر اعضای پارلمان شهری به ویژه در زمینه برگزاری جلسات متعدد کارشناسی ، پیگیری و همچنین طرح موضوع در جلسه رسمی که با رای قاطع همه اعضای شورا و نهایتا صدور مجوز برای واگذاری اراضی مد نظر برای احداث بیمارستان هشتگرد همراه بود را موجب رضایتمندی شهروندان دانست و از پیگیری مجدانه مجموعه شهرداری برای تحقق منویات منتخبین مردم هشتگرد قدردانی کرد.


شهردار هشتگرد از آمادگی شهرداری در زمینه تسریع در صدور مجوز احداث بیمارستان و سایر مراحل قانونی خبر داد وخاطرنشان کرد : شهر هشتگرد به عنوان مرکز شهرستان ساوجبلاغ مرجعی برای رفع نیازهای خدماتی ، تجاری و به صورت ویژه درمانی و بهداشتی شهرها و روستاهای اطراف و حتی شهرستان های مجاور می باشد و مدیریت شهری بر آن است تا این خدمات را تقویت نماید و در همین راستا ، اقدامات مقدماتی برای آغاز عملیات احداث بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی در شهرک کوثر هشتگرد انجام پذیرفته و امیدواریم مسئولین طرف قرارداد نیز با توجه به تعهدات در نظر گرفته شده در احداث این بیمارستان تسریع نمایند .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =