روستا

سرپرست بخشداری مرکزی پردیس گفت: ایجاد وحدت، همدلی و مشارکت بیشتر در اداره روستا و سوق دادن دهیاری‌ها به سوی خودکفایی و ایجاد کارآفرینی و جذب سرمایه‌گذار در روستا باید مورد توجه دهیاران باشد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، بابک رهنما روز چهارشنبه در جمع اعضای شورای اسلامی این بخش با اشاره به ضرروت برگزاری جلسات مستمر اعضای شورا با روستائیان، اظهار داشت: هر یک از روستاهای این شهرستان ظرفیت‌های خوبی در حوزه های مختلف دارد که باید آنها را شناسایی و در جهت توسعه و آبادانی استفاده کرد و اعضای شورای اسلامی روستا برای ظرفیت شناسی اهتمام ویژه داشته باشند.

وی تاکید کرد: پیش شرط توسعه روستایی مطالبه گری و پیگیری اعضای شوراهای روستا و دهیاران برای رفع مشکلات و توسعه است و برگزاری جلسات و صرف وقت برای اهالی روستا برای رفع مشکلات یکی از وظایف اصلی اعضای شورای اسلامی روستایی است.

این مسئول ادامه داد: تعامل،هماهنگی و ایجاد وحدت رویه بین اعضای شورای روستا راهکاری برای توسعه روستایی است و انتظار می رود که اعضای شورا پیگیری مستمر برای موضوعات طرح هادی روستا، خط انتقال آب و واگذاری اشتراک به مردم، ایجاد و ساخت سالن و زمین ورزشی، ایجاد گریزگاه و روشنایی جاده، اصلاح راه جهت امنیت و تکمیل ساختمان اداری باشند.

سرپرست بخشداری مرکزی پردیس با تاکید بر ضرورت حفظ عزت نفس روستایی، بیان کرد: مطالبه گری اعضای شورای روستاها و دهیاری ها در حوزه توسعه روستایی است و ضرورت دارد که با رعایت احترام همکاری با ادارات ،عزت نفس روستاییان را حفظ کنند و مطالبه گر باشند در غیر این صورت توسعه روستایی محقق نمی شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =