برق

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول گفت: در راستای توسعه مناطق محروم و روستایی فاقد دهیاری، ۱۲.۲ میلیارد ریال برای تامین روشنایی و زیرسازی روستای ممیلی دزفول هزینه شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، علیرضا خردمند روز دوشنبه در تشریح اقدامات انجام شده در روستای ممیلی بخش شهیون به رسانه‌های دزفول اعلام کرد: در راستای توسعه مناطق محروم و روستایی فاقد دهیاری، زیرسازی و آسفالت پنج هزار مترمربع از معابر روستای ممیلی با صرف اعتباری افزون بر ۱۱ میلیارد ریال انجام شد.

وی افزود: همچنین ۵۰۰ متر جوی و جدول و ۵۰۰ مترمربع سنگ فرش نیز در این روستا اجرا شد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول گفت: از دیگر خدمات انجام شده در این روستا احداث پنج پایه برق، کابل کشی و روشنایی است که برای اجرای این طرح، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

وی ادامه داد: دولت مردمی سیزدهم نگاه ویژه‌ای به رفع محرومیت مناطق کم برخوردار دارد که تمام تلاش‌ ما در راستای تحقق آن بکار گرفته شده است و سایر طرح‌های روستاهای فاقد دهیاری شهرستان، توسط فرمانداری ویژه دزفول انجام خواهد شد.

علیرضا خردمند تصریح کرد: توزیع عادلانه خدمات و بهره‌مندی تمامی افراد جامعه از امکانات حقی مسلم است که در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =