کد خبر: 39967
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷
برق

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان از اصلاح و توسعه روشنایی معابر ۶ روستای الیگودرز خبر داد.

به گزارش روستانیوز، مهران امیری امروز ۲۳ فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه روشنایی معابر روستایی، گامی بلند در راستای توسعه روستاها است، اظهار کرد: در این زمینه ۶ روستای شهرستان الیگودرز از جمله روستای قره خان، روستای گایکات، روستای فهره، روستای باقر آباد، روستای خورهه و روستای خمه علیا روشنایی معابر آن توسعه و اصلاح شد.

وی با اشاره به اینکه برق‌رسانی به روستاها می‌تواند به‌عنوان یکی از زیرساخت‌های مهم، سهم بزرگی در رشد بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی و صنعت ایفا کند، افزود: در راستای ارائه خدمات بهتر به مشترکین روستایی، از ابتدای سال جاری طرح اصلاح و توسعه روشنایی معابر روستایی در شهرستان الیگودرز شروع شده و خوشبختانه در کمترین زمان ممکن این کار در روستاهای مذکور صورت گرفته است.

سرلک مدیر توزیع برق شهرستان الیگودرز در این راستا افزود: به منظور توسعه و بهبود روشنائی معابر و نقش آن در تامین امنیت و رضایتمندی اهالی روستاها، از ابتدای نوروز سال جاری تاکنون اقداماتی خوبی در روستاهای بخش بربرود شرقی و بخش مرکزی انجام شده است.

وی ادامه داد: توسعه و اصلاح روشنایی ۱۸ دستگاه در معابر روستای قره خان، تعداد ۳۰ دستگاه در روستای گایکان، ۴۵ دستگاه در روستای فهره، ۹ دستگاه در روستای باقر آباد، تعداد ۱۵ دستگاه در روستای خورهه و تعمیرات ۱۷ دستگاه در روستای خمه علیا انجام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =