کد خبر: 39915
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵
ماه رمضان

مساجد، حسینیه ها، امامزاده‌ها و اماکن متبرکه روستاها و مناطق عشایری کشوردر شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، شاهد مراسم احیاء شب قدر بود.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان اولین شب از لیالی قدر و شب شکافته شدن فرق مولی الوحدین، حضرت امیرالمومنین علی (ع) به تیغ تکفیر و تعصب جاهلانه، مراسم احیاء با حضور خالصانه مردم مومن و امیدوار به رحمت بی انتهای الهی در روستاهای سراسر کشور برگزار شد.

هموطنان روستایی و عشایر کشورمان در این مراسم، ضمن سوگواری و عرض ارادت به مولای متقیان علی (ع) با قرائت دعای پرفیض جوشن کبیر و زمزمه اسما و صفات مبارک ذات اقدس الهی و نجوای نوای سبحانک یا لااله الا انت الغوث الغوث خلصنا من النار یارب، بک یا الله، الهی العفو و یا رب یا رب، با خداوند قادر متعال راز و نیاز کرده و از پیشگاه قادر متعال خواستند تا به برکت این شب مبارک و به واسطه شفاعت پیامبر رحمت (ص) و اهل بیت ایشان، از قصور و گناهان دوستداران فرزندان پیامبر گذشته و آن‌ها را در مسیر سعادت رهنمون سازد.
هموسنان روستایی و عشایر کشورمان در این مراسم همچنین برای شفای همه بیماران ورفع مشکلات مسلمانان جهان به درگاه الهی دعا کردند.
بر اساس روایت‌های دینی و اشارات ائمه اطهار (ع) شب نوزدهم ماه مبارک رمضان یکی از لیالی قدر است که فضبلتی برتر از هزار ماه دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =