مرتضوی

رئیس دیوان عالی کشور در حاشیه ملاقات مردمی در دادگستری استان البرز، با اشاره به اقدامات قوه قضائیه در جهت رشد تولید و مهار تورم گفت: دستگاه قضایی با تمام توان خود برای تحقق شعار سال پای کار است و رسیدگی به پرونده های اقتصادی و تولیدی در اولویت قرار دارد.

به گزارش روستانیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد مرتضوی مقدم شخصا به بررسی پرونده های قضایی و درخواست های مطروحه بیش از ۳۵ نفر از مراجعین پرداخت و در ارتباط با برخی پرونده ها دستورات لازم را صادر کرد.
وی افزود: در ملاقات های مردمی تقاضاهای حقوقی و کیفری از سوی مراجعین مطرح می شود و هدف ما علاوه بر راهنمایی و پاسخگویی، آسیب شناسی مشکلات موجود است.

رئیس دیوان عالی کشور در پاسخ به سوالی در خصوص اقدامات قوه قضائیه در جهت رشد تولید و مهار تورم تصریح کرد: دستگاه قضایی با تمام توان خود برای تحقق شعار سال پای کار است و رسیدگی به پرونده های اقتصادی و تولیدی در اولویت قرار دارد.

وی ادامه داد: رسیدگی به پرونده های اقتصادی و تولیدی در دیوان عالی کشور با سرعت و دقت و خارج از نوبت صورت می گیرد تا در اسرع وقت منتج به نتیجه شود.

مرتضوی مقدم در ارتباط با تعداد پرونده های رسیدگی شده تصریح کرد: دیوان عالی کشور آمادگی کامل برای رسیدگی به پرونده های اقتصادی و مفاسد اقتصادی را دارد.
رئیس دیوان عالی کشور خاطرنشان کرد: در سال گذشته ورودی پرونده‌ها به دیوان کشور عالی کشور ۹۵ هزار پرونده بود که با تلاش جهادگونه همکاران ۷۹ هزار و ۹۰۰ پرونده مختومه شد. ورودی پرونده ها به دیوان بالاست و باید در این زمینه با راهکارهای قانونی چاره اندیشی شود.

خبرنگار:لیلا رضوانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =