کد خبر: 39652
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷
آسفالت

بخشدار مرکزی همدان از اجرای نهضت آسفالت در ۱۸ روستای بخش مرکزی همدان خبر داد و گفت: در سال ١۴٠١ با توجه ویژه دولت سیزدهم به ارائه خدمات روستایی و اختصاص ٨١٠ تن قیر یارانه ای، ۱۶ هزار و ۲۵۰ تن آسفالت‌ریزی به مساحت ١٢۶ هزار مترمربع در سطح معابر ١٨ روستای بخش مرکزی انجام شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، محمدحسن دهبانی در جلسه پیگیری آخرین وضعیت پروژه بهسازی و آسفالت معابر و بازنگری طرح های هادی روستاهای بخش مرکزی همدان، افزود: برابر اعتبارات ابلاغی بازنگری طرح هادی هفت روستای بخش مرکزی در سال ١۴٠١ انجام شده و یا در مرحله تکمیل است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، وی اضافه کرد: بازنگری طرح هادی آن دسته از روستاهای بخش مرکزی که افق آنها به پایان رسیده، با مد نظر قرار دادن طرح‌های توسعه‌ای در بخش‌های اقتصادی، فرهنگی و مسکونی در سال ١۴٠٢ انجام می‌شود.

دهبانی با تأکید بر ضرورت افزایش کیفیت طرح‌ها و بررسی مشکلات الحاق، اظهار کرد: ضمن تسریع در جذب سهمیه قیر یارانه‌ای در سال ١۴٠٢ پیمانکاران واجد صلاحیت معرفی و انعقاد تفاهم‌نامه با دهیاران انجام شود.

وی با بیان اینکه دهیاران در زمینه استفاده از تسهیلات مسکن روستایی پیگیری و اقدام مقتضی را به‌عمل آورند، افزود: بنیاد مسکن در صدور سند مالکیت متقاضیان روستایی تسریع و در اجرای پروژه های مشارکتی با دهیاری ها تسهیل کند.

بخشدار مرکزی همدان در پایان با تأکید بر استفاده از سامانه راهبر در زمان دریافت استعلام و صدور پروانه توسط دهیاران، بیان کرد: پاکسازی معابر و ورودی‌ روستاها و ارائه خدمات به مسافران نوروزی در سطح روستاها به‌ویژه روستاهای هدف گردشگری و رعایت شئونات ماه مبارک رمضان مدنظر قرار گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =