کد خبر: 39579
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
غفاری

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز از برگزاری بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت مرحله کشوری در ۴ رشته مهارتی در استان خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز؛ بهزاد غفاری مدیر کل اظهار داشت: در این دوره از مسابقات که در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهیدان رهبری کرج برگزار می شود، تعداد ۴۴ نفر از نخبگان مهارتی راه یافته به مرحله کشوری مسابقات از سراسر کشور در ۴ رشته: کنترل صنعتی، آشپزی، قنادی(شیرینی پزی) و نان های حجیم و نیمه حجیم به مدت سه روز با هم به رقابت می پردازند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز هدف از برگزاری مسابقات ملی مهارت را شناسایی استعدادهای برتر مهارتی، هدایت و معرفی نخبگان مهارتی به بنگاه‌های اقتصادی، ارتقای توان مهارتی نیروی کار مطابق با سطح جهانی، شناسایی نقاط قوت وضعیت آموزش های مهارتی، ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه‌ای، روح بخشی به آموزشهای مهارتی و همچنین ایجاد انگیزه در جوانان برای فراگیری مهارت عنوان کرد.

بهزاد غفاری گفت: این دوره از مسابقات با مشارکت مجتمع آموزشی لاله نو، آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای کندو و آکادمی ملی نان اجرا می شود. مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در خصوص زمان برگزاری این دوره از مسابقات اظهار داشت: رشته نان های حجیم و نیمه حجیم دهم تا دوازدهم و رشته های قنادی، آشپزی و کنترل صنعتی روزهای بیستم تا بیست و دوم اسفند ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

استان البرز میزبان بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت مرحله کشوری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =