کد خبر: 39574
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
طرح هادی روستایی

فرماندار شهرستان ملارد گفت: با پیگیری و تامین اعتبار طرح هادی ۱۸ روستا پس از سال‌ها مورد بازنگری قرار گرفت و سال آینده نیز باقیمانده روستاها پیگیری و با تامین اعتبار به نتیجه خواهد رسید.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، جابر کریمی روز چهارشنبه در دیدار با روستاییان ویلادشت بخش مرکزی شهرستان ملارد ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای افزایش سرانه ها، تامین نیاز و کاستی های موجود در روستاها به سوالات و مطالبات آنان‌ پاسخ داد.

وی اظهار داشت: یکی از مهمترین مطالبات روستائیان برای تأمین سرانه ها، الحاق به بافت و بازنگری طرح هادی که این موضوع از طریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال پیگیری است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اعتبارات ۸۰ درصد حریم که از سوی شهرداری در سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده، اعتبار خوبی است، به امید خدا سال آینده شاهد رشد اجرای طرح ها در روستاهای بخش مرکزی شهرستان ملارد خواهیم بود.

فرماندار شهرستان ملارد افزود: ساخت و سازهای بی رویه در بخش مرکزی طی سالهای گذشته به روستاها صدمه وارد کرده است، در دوره جدید به پشتوانه مردم در مقابل سودجویان ایستاده ایم و با مسببان برابر قانون برخورد خواهیم کرد.

وی اشاره‌ای هم به راه‌های دسترسی روستایی داشت و گفت: بخشی از راه های دسترسی روستایی بهسازی شده و بخش دیگر در دست پیگیری است و بخشداری این موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.

فرماندار ملارد در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تاکید کرد: با پیگیری هایی که صورت گرفته ۵۰ دستگاه اتوبوس توسط شهرداری ملارد خریداری و به مرور به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه خواهد شد و روستائیان نیز از این اتوبوس ها استفاده خواهد کرد.

وی در پاسخ به اعتراضات مردم نسبت به شلوغی نانوایی ها گفت: متاسفانه از سال ۹۳ تا به امروز یک کیسه آرد به سهمیه نانوایی ها اضافه نشده بود، با پیگیری هایی که صورت گرفت چندین نوبت آرد فوق العاده تزریق شد و به دنبال افزایش سهمیه ثابت و ایجاد نانوایی های جدید در مناطق مورد نیاز هستیم.

کریمی با بیان اینکه فرصت خدمت به مردم نعمت بزرگی است که به انسان اعطا می شود و شکر این نعمت هم تنها با خدمت صادقانه میسر خواهد بود، گفت: حضور مستمر مسئولان در بین مردم و شنیدن مشکلات و دغدغه های آنان و تلاش جدی و شبانه روزی برای رفع و حل آنها همواره مورد تاکید مسئولان و دولتمردان است.

شهرستان ملارد دارای با ۲ بخش مرکزی و صفادشت در جنوب غرب استان واقع شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =