کد خبر: 39437
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲
برف

مسیر منتهی به هفت روستای منطقه پشت‌کوه فریدونشهر به دلیل ریزش بهمن و بارش در گردنه کلوسه بسته است.

به گزارش روستانیوز به نقل از صدا وسیما، دهیار پشتکوه موگویی دوم فریدونشهر گفت: گردنه کلوسه که ارتباط روستاهای کلوسه، وستگان، دورک، کاهگانک، کاهگان بالا، گاهگان پایین و وزوه را با سایر نقاط شهرستان فریدونشهر برقرار می‌کند بدنبال سقوط بهمن و بارش برفِ سنگین بسته است.

اسماعیل طاهری با بیان اینکه از ۸ بهمن این گردنه بسته شده و دو هزار نفر مردم این منطقه از مواد غذایی، علوفه دام و دارو و پزشک محروم هستند افزود: در این مدت پزشک به این منطقه وارد نشده و فقط دو بهورز در منطقه هستند که آن‌ها هم دارویی در دسترس ندارند، همچنین دام‌های این منطقه علوفه ندارند.

وی گفت: چهار دستگاه بولدوزر در این گردنه مشغول باز کردن مسیر هستند گفت:کمبود تجهیزات برف روبی موجب کند شدن بازگشایی مسیر شده است.

رییس اداره راهداری فریدونشهر با بیان اینکه در حال حاضر همه راه‌های فریدون شهر غیر از گردنه کلوسه باز است گفت: بولدوزرها از دو طرف گردنه در حال بازگشایی مسیر هستند و ارتفاع برف کنار زده شده در برخی قسمت‌ها به حدود ۲۰ متر می‌رسد.

سعید محمدخانی با اشاره به اینکه غیر از گردنه کلوسه، مسیر روستاهای تهلگی و کمران هم بسته است و تعدادی تیر برق هم تخریب شده و برق قطع است گفت: مسیرهای بسته شده تا یک هفته دیگر بازگشایی می‌شود.

در این منطقه هم اکنون هوا طوفانی شده است و کار بازگشایی به کندی انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =