کد خبر: 39415
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷
استاندار خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی از اجرا شدن طرح یاریگران زندگی در روستای ارکان خبر داد و گفت: هدف این طرح داشتن جامعه سالم و ایمن است.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، محمدرضا حسین نژاد ظهر سه شنبه در طرح یاریگران زندگی که در روستای ارکان بجنورد اجرایی شد، اظهار داشت: هدف انجام این طرح در روستاها داشتن جامعه سالم و ایمن است.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه امیدواریم از کمک‌های مالی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور برخوردار شویم، گفت: مردم روستای ارکان ثابت کرده اند که در رشد و توسعه روستا همیشه پیش قدم بوده اند.

وی با اشاره به اختصاص اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی برای اجرای طرح یاریگران زندگی در روستای ارکان افزود: در مراحل بعدی جهت اتمام پروژه‌های عمرانی اعتبارات بیشتری را اختصاص خواهیم داد.

حسین نژاد به تأکیدات رئیس جمهور در سفر به استان اشاره کرد و گفت: ایجاد مکان‌های دائمی برای ارائه محصولات و صنایع دستی روستاییان یک ضرورت است.

استاندار خراسان شمالی خاطر نشان کرد: در طرح یاریگران زندگی با کمک معتمدان، اعضای شوراهای اسلامی و دهیار علاوه بر پیشگیری از معضلات اجتماعی به توسعه و عمران روستا نیز کمک می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =