فرماندار فردیس

فرماندار فردیس در جلسه با معتمدین محله های مختلف با اذعان بر مشکلات متعدد در برخی مناطق، قرارگاه اجتماعی را محلی برای بررسی و حل معضلات خواند و گفت: ما باور داریم که بدون استفاده از ظرفیت های مردمی نمیتوان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

به گزارش روستانیوز، خداداد کاشفی با بیان اینکه در یک مقطع زمانی، خواسته مسئولان وقت تشکیل شهرستان فردیس بود بدوت اینکه به امروز فکر کنند و بسیاری مشکلات بخاطر ندیدن زیرساخت هاست،به کمبود سرانه های شهرستان اشاره کرد و افزود: ما از فقیرترین شهرستان های کشور هستیم ولی با وحدتی که بین مسئولان این شهرستان و همت استاندار وجود دارد روزهای خوبی پیش روی فردیس است.

وی با اشاره به اینکه با همت استاندارالبرز، مشکلات فردیس به خوبی به گوش مسئولان کشور رسیده که بی شک در سفر آینده رییس جمهور برای فردیس مصوبات خوبی برنامه ریزی خواهیم کرد، از تلاش های مدیریت شهری در رفع مشکلات شهری قدردانی کرد و ادامه داد: مدیریت شهری تلاش زیادی برای حل مشکلات انجام می دهد اما ولی فردیس مشکلات زیادی دارد که حل همه آنها زمانبر است.

در این جلسه معتمدین شهرک وحدت، شهرک سپاه، شهرک ناز، خیابان پیک، خیابان اهری، شهرک ارم و فرگاز، مشکلات محله خود را مطرح و پیشنهاداتی ارائه کردند.ترافیک یکی از مشکلاتی بود که بیشتر معتمدین محل حاضر در این جلسه به آن اشاره داشتند.

فرماندار فردیس با بیان اینکه طرح جامع ترافیکی در حال تدوین است و شهردار تلاش های خوبی در این زمینه دارد، به برگزاری جلسات متعدد شورای ترافیک در فرمانداری اشاره کرد و گفت: مردم نیز باید در حل مشکلات به ما کمک کنند چراکه بدون همدلی کارها به سختی پیش می رود. کاشفی به قرارگاه اجتماعی اشاره و خاطرنشان کرد: در این قرارگاه مشکلات هر محله احصا و برای حل آن برنامه ریزی و پیگیری می شود

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =