کد خبر: 38587
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱
برف جاده

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: راه دسترسی ۳۸۰ روستای استان شامل ۲۲۸ محور به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده است.

به گزارش روستانیوز، محمدرضا علیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود: راه های دسترسی مربوط به این تعداد روستا شامل ۲۲۸ محور و مسیر ارتباطی می شود که بیشتر آنها در شهرستان های قزوین، تاکستان و آوج قرار دارند.

وی با بیان اینکه کار بازگشایی بعضی از مسیرهای روستایی مسدود شده آغاز شده است، اظهار داشت: با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در حال بررسی و برنامه ریزی برای بازگشایی راه های روستایی به ترتیب اولویت هستیم.

به گفته این مسوول بحران، با توجه به تداوم بارش ها همراه با کولاک که تا پایان امشب ادامه خواهد داشت، عملیات بازگشایی راه های روستایی ممکن است بین یک تا دو روز ادامه داشته باشد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر تمامی مسیرهای شریانی شامل آزادراه ها، بزرگراه ها و مسیرهای اصلی در استان قزوین باز است اما به دلیل لغزندگی راه ها تردد در آنها به کندی در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین از مردم خواست تا مساعد شدن شرایط جوی از هرگونه مسافرت در مسیرهای ارتباطی این استان، به ویژه راه های کوهستانی خودداری کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =