بانک

فرماندار ملایر با بیان اینکه نهضت ملی مسکن بزرگترین پروژه عمرانی شهرستان و هدیه بزرگ دولت سیزدهم به مردم است، تصریح کرد: بانک‌ها موظف به تسهیلگری در پرداخت تسهیلات مسکن ملی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی هستند.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، سلمان اسماعیلی در جلسه شورای تامین مسکن شهرستان ملایر که با موضوع بررسی موانع و مشکلات روند پرداخت تسهیلات مسکن روستایی و نهضت ملی مسکن و تامین زمین در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر برگزار شد، اظهار کرد: شهرداران تابعه ملایر در اسرع وقت نسبت به تعیین زمین نهضت ملی مسکن اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه طرح نهضت ملی مسکن بزرگترین پروژه عمرانی شهرستان ملایر به شمار می‌رود، افزود: وظیفه داریم از این فرصت مغتنم و بی‌سابقه‌ای که دولت سیزدهم در اختیار ما قرار داده، نهایت استفاده را برای تامین مسکن مردم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بانک‌های عامل موظف به تسهیل‌گری در پرداخت تسهیلات مسکن ملی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی هستند، خاطرنشان کرد: پذیرش ضامن زنجیره‌ای در مقاوم‌سازی مسکن روستایی تکلیف قانونی برای بانک‌های عامل است.

اسماعیلی گفت: پیرو توافق بنیاد مسکن استان همدان با سرپرستان بانک‌های عامل استان، هیچ کوتاهی در پرداخت تسهیلات مسکن در شهرستان ملایر پذیرفته نیست.

وی با اشاره به اینکه با پیگیری‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی، زمین مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ملایر تامین و ۶۰۰ هکتار به شهر ملایر الحاق خواهد شد، گفت: شهرداران ازندریان، زنگنه، سامن، جوکار و اسلامشهر ‌آق‌گل همین روند را برای تامین زمین مسکن ملی در شهرهای تابعه خود انجام دهند.

فرماندار ملایر ادامه داد: شهرداران تابعه موظف‌ هستند حداکثر تا اوایل بهمن‌ماه نسبت به تعیین و معرفی زمین مورد نیاز نهضت ملی مسکن اقدام کنند.

وی افزود: شهرداران تابعه با حفظ استقلال سیاسی، فنی و مهندسی، با نگاه بلند و وسعت نظر در تامین زمین مسکن ملی، نسبت به توسعه شهر و فراهم کردن امکانات برای مردم و جوانان تلاش کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ملایر، اسماعیلی گفت: مردم مستحق بهترین خدمات هستند، همه مدیران و روسای بانک‌ها باید متعصبانه و با جدیت پای کار باشند تا تسهیلات و مصوبات تامین مسکن به بهترین شکل در شهرستان ملایر اجرایی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =