کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: حمایت از تشکل‌ها و اتحادیه‌ها در توسعه کشاورزی یک ضرورت است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، سید عماد شاهرخی درجلسه مشترک تعاون روستایی، تشکل‌ها واتحادیه‌های بخش کشاورزی با مدیران ستادی وادارات تابعه جهاد کشاورزی لرستان که ۱۹دی‌ماه در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، برنقش راهبردی و هم افزایی تشکل‌ها و اتحادیه‌ها بخش کشاورزی درتوسعه کشاورزی استان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه از تشکل‌های بخش کشاورزی حمایت می‌کنیم گفت: ما از حامیان و حمایت کنندگان تشکل‌ها واتحادیه‌های بخش کشاورزی هستیم و به این باوریم هرچه انسجام و تمرکز در این بخش بیشتر باشد بستر و شرایط توسعه بخش کشاورزی بهتر تسهیل می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان خاطرنشان کرد: تشکل‌ها و اتحادیه‌های بخش کشاورزی بازوان اجرایی در عرصه تولیدات بخش کشاورزی هستند و هرچه تعاملات و ارتباط سازنده بین تشکل‌ها و اتحادیه کشاورزی بیشتر باشد، بی‌تردید شاهد تحولات موثری در زیربخش‌ها خواهیم شد که خوشبختانه چنین تعاملاتی دراستان وجود دارد.

شاهرخی اضافه کرد: طبق قوانین و آیین نامه‌ها می‌توانیم برخی از کارهایی که قابلیت واگذاری را دارند به بخش تشکل‌ها واتحادیه‌های کشاورزی جهت تسریع در روند کار واگذار کنیم که با واگذاری این کارها شاهد توسعه بیشتر در بخش کشاورزی خواهیم شد.

وی به فعال شدن روستا بازار اشاره کرد و گفت: با فعالیت وتوسعه روستا بازار می‌توان برخی از تولیدات و محصولات کشاورزی را بدون واسطه در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم و این ظرفیت خوبی برای برند سازی و بازاریابی محصولات کشاورزی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =