کد خبر: 38264
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
طرح هادی روستایی

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت طرح های هادی روستایی گفت: بسیاری از روستاهای سیستان و بلوچستان هنوز طرح هادی ندارند که این امر قابل قبول نیست.

به گزارش روستانیوز به نقل از صدا و سیما، محمد کرمی در نشست با بنیاد مسکن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: طرح هادی روستایی باید به سرعت در روستاهای فاقد این طرح در استان آماده و اجرا شود.

استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه تصریح کرد: باید به روستاها توجه ویژه‌ای کرد و در کف میدان نتیجه توسعه آن را دید.

کرمی گفت: طرح هادی باید به سرعت در روستاهایی که این طرح را ندارند اجرا شود و هیچ روستایی بدون طرح هادی در سطح استان نداشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه مجموعه جوانی در حوزه بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان مشغول هستند که با توجه به این ظرفیت باید چند برابر کار انجام شود.

کرمی اذعان کرد: کارهای خوبی در حوزه بنیاد مسکن انجام شده که باید ادامه یابد تا شاهد توسعه هر چه سریعتر استان سیستان و بلوچستان باشیم.

وی ادامه داد: باید مردم سیستان و بلوچستان را در کارهای مختلفی که از سوی ادارات در این استان انجام می‌شود مشارکت داد چراکه هر جا مردم ورود کردند موفق بوده‌ایم.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: گروه های جهادی باید سازمان داده شوند تا بتوانیم از ظرفیت آنها به نحو مطلوب در جهت توسعه روستاها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: کنترل و نظارت در اجرای پروژه‌ها در سیستان و بلوچستان اهمیت دارد بنابراین با دقت باید کنترل و نظارت انجام شود.

کرمی بیان کرد: در کف میدان روند اجرای پروژه ها کنترل می‌شود بنابراین از روزمرگی دوری کنید چرا که روزمرگی موجب شکست می‌شود.

وی تأکید کرد: هم‌افزایی می‌تواند موجب رشد و پیشرفت سیستان و بلوچستان شود بنابراین در پیشبرد اهداف توسعه ای از توان همه استفاده و افراد را به چالش بکشید و کار را چند برابر کنید.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ما همه باهم برادریم افزود: باید همه دست‌به‌دست هم دهیم و مشکلات این استان را برطرف کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =