کد خبر: 38098
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶
مسکن

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: این بنیاد از ابتدای فعالیت خود در کشور تاکنون ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در روستاها را نوسازی کرده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از صدا و سیما، حجت الاسلام و المسلمین حسین روحانی‌نژاد روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح طرح مجتمع مسکونی فجر۲ بنیاد مسکن خراسان رضوی افزود: میزان تلفات جانی زلزله‌ها در بخش‌های روستایی طی سال‌های اخیر کاهش یافته و به حداقل رسیده که این دستاورد نتیجه نوسازی واحدهای مسکونی توسط بنیاد مسکن بوده است.

وی اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا افق ۱۴۱۰ باید ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی باقیمانده را در کشور نوسازی کند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: این بنیاد از ابتدای فعالیت خود تاکنون همچنین ۲ میلیون و ۱۷۵ هزار واحد مسکونی را در سایر نقاط کشور به جز روستاها بازسازی کرده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی نیز درباره طرح مجتمع مسکونی فجر۲ گفت: طرح مجتمع مسکونی فجر ۲ در زمینی به مساحت ۱۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع در ۱۴ طبقه با چهار بلوک ۷۲ واحده ساخته شده است.

سیدرضا موسوی نیا اظهار داشت: واحدهای این مجتمع ۸۰ یا ۹۰ متری به صورت ۲ خوابه است، در هر بلوک ۲ آسانسور ۴ نفره و ۱۳ نفره وجود دارد و از سیستم سرمایشی کولر گازی و سیستم گرمایشی پکیج و رادیاتور برخوردار است.

وی بیان کرد: این واحدها به صورت نقد و اقساط و پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان داده شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =