آرد

مدیرتعاون روستایی هرمزگان از توزیع بیش از ۴۵ میلیون کیلوگرم آرد بین روستائیان و نانوایان در هرمزگان خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، عیسی برخورداری اظهارداشت: از ابتدای سالجاری تاکنون بالغ بر ۴۵ میلیون و ۷۳۷ هزار کیلوگرم آرد روستایی توسط تشکل های تعاونی روستایی استان بین نانوایان و روستاییان استان توزیع شد.

وی هدف از توزیع آرد بین روستائیان را ارائه خدمات بهتر و در راستای حمایت از آنان دانست و بیان داشت: از مهمترین مزایای این اقدام، تنطیم بازار، توزیع عادلانه آرد روستایی، توزیع به موقع و با نرخ کم بین اقشار روستایی و عشایری، شبکه توزیع گسترده، کاهش تردد روستاییان به شهر است.

برخورداری تصریح کرد: در هفت شهرستان هرمزگان شامل رودان، میناب، بستک، جاسک، بندرعباس، حاجی آباد و بندرلنگه، توسط اتحادیه و شرکت‌های تعاونی روستایی آرد توزیع می شود.

مدیرتعاون روستایی استان هرمزگان در ادامه ابراز داشت: سهمیه آرد از طریق شورای آرد و نان با محوریت اداره کل غله و بازرگانی، براساس آمار جمعیتی «سرشماری نفوس و مسکن» به سازمان تعاون روستایی اعلام می شود و از این طریق توسط تشکل ها با کمترین کارمزد و با نرخ مصوب شورای آرد و نان توزیع می شود.

گفتنی است در ۹ ماهه سالجاری، آرد نانوایی بالغ بر ۱۶ میلیون و ۱۲۰ هزار کیلوگرم معادل ۴۰ هزارو ۳۰۰ کیسه و همچنین آرد خانه پز بالغ بر ۲۹ میلیون و ۶۶۱ هزار کیلوگرم معادل ۷۴۱ هزار و ۵۲۵ کیسه توسط شبکه تعاون روستایی در هرمزگان توزیع شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =