کد خبر: 37921
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
فرماندار سرپل ذهاب

فرماندار سرپل ذهاب گفت: وضعیت مشکل آبرسانی به روستاهای سرپل ذهاب بررسی شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، صدراله بابلی اظهار کرد: روز گذشته از روستاهای سرپل ذهاب که مشکل آب دارند به همراه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی بازدید شد.

وی افزود: برای روستاهای انزل و دولنگان سفلی و علیا مقرر شد با طرحی که مطالعات آن انجام و فاز اول آن تأیید شده با انتقال آب از شهر سرپل ذهاب مشکل آنها رفع شود.

فرماندار سرپل ذهاب تصریح کرد: منطقه دشت ذهاب نیز با حفر چاه‌ها و تجهیز آنها مشکل رفع می‌شود که امروز بر تسریع در انجام این پروژه تاکید شد و در روستاهای حومه مقرر شد در اسرع وقت پروژه به پیمانکار واگذار شود.

بابلی بیان کرد: آب مجتمع قیطگ که یک مجتمع صنعتی و تولیدی است مقرر شد که با مساعدت مهندس داودی آب مورد نیاز این مجتمع فراهم شود و در روستای نوده نیز مشکل تعویض لوله به متراژ ۸۰۰ متر بود که دستورات لازم برای انجام آن صادر شد.

وی ادامه داد: در روستاهای رمکی و جوانمیری نیز پروژه در دست مطالعه و بررسی است که امیدواریم هرچه سریع‌تر این پروژه نیز آغاز شود.

بابلی گفت: مطالبات مردم روستاهای سرپل‌ذهاب برای تأمین آب مطالبات به حق است و باید انجام شود و علاوه بر تلاش مسئولین باید خود مردم نیز با همکاری در اجرای پروژه‌ها و درست مصرف کردن آب در این راه همراه مسئولین باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =