کد خبر: 37914
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵
مرتضی شیروانی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از بازگشایی راه ارتباطی ۲۳۰ روستای این استان بعد از بارش برف خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، مرتضی شیروانی امروز شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خدا را شکر بارش‌های خوبی در چند روز اخیر در استان داشتیم، در شهرستان‌های کوهدشت رومشکان و چگنی شاهد بارش باران بودیم و در شهرستان‌های ازنا، الیگودرز و دورود بارش سنگین برف را داشتند، همچنین در سایر شهرستان‌ها نیز بارش باران و در گردنه‌ها شاهد بارش برف بودیم.

وی، ادامه داد: به همت راهداران پرتلاش و جهادگر همه راه‌های مواصلاتی اصلی و فرعی باز و تردد به صورت عادی و روان در آنها برقرار شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، تصریح گرد: از آن جایی که ۸۰ درصد ترددها در راه‌های اصلی و محورهای مواصلاتی صورت می‌گیرد در حال حاضر همه محورها باز است.

شیروانی، بیان کرد: راه اکثر روستاهای مسدود شده روستاهای خاکی و شنی هستند که در انتهای محورهای روستایی قرار دارند، گردنه «گله بادوش» و «فرسش» نیز با توجه به ارتفاع زیاد به دلیل شیب تند، پرتگاه‌های متعدد و عرض محدود جاده‌های روستایی امکان برف روبی در شب را ندارند، با این وضعیت راهداران پر تلاش همچنان در حال برف روبی هستند.

وی، بیان داشت: از مجموع ۵۰۲ راه روستای مسدود شده، تاکنون راه ۲۳۰ روستا بازگشایی و بقیه روستاها هم در حال باز گشایی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =