آبرسانی

رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: آب‌رسانی به ۵۲ روستای استان با ۶۴ درصد پیشرفت فیزیکی با کمک جهادگران در حال اجرا است.

به گزارش روستانیوز، مهدی کاشفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ابراز داشت: بحران آب اساسی‌ترین و مهم‌ترین مشکل در استان سمنان است و باید برای رفع این مشکل در درازمدت چاره‌اندیشی شود.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی کارها را در قالب قرارگاهی بیش می‌برد و محرومیت‌زدایی و اجرای طرح‌های اقتصادی در اولویت سازمان بسیج سازندگی است.

وی بیان کرد: بسیج سازندگی از سوی دولت به عنوان دستگاه اجرایی شناخته شد و برای تامین آب کشاورزی و آب آشامیدنی در روستاها اقداماتی مانند لایروبی قنات‌ها و نوسازی خط انتقال آب را اجرا می‌کند.

کاشفی تصریح کرد: بسیج سازندگی با تمام توان برای رفع مشکل کم‌آبی در استان سمنان پای کار است و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی افزود: بسیج سازندگی استان سمنان در زمینه‌های مختلف مانند ساخت یادمان شهدا، ساخت مدارس، ساخت خانه عالم، ساخت و تعمیر خانه نیازمندان پای کار است.

رییس بسیج سازندگی استان سمنان گفت: ۱۶۴ طرح عمرانی با همکاری بسیج سازندگی در استان در دست اجرا است.
وی یادآور شد: امروز سپاه و بسیج دژ مستحکم جریان انقلاب در دفاع اصولی از خط مستضعفان است و باید قدر این ظرفیت الهی را دانست و از این ظرفیت ارزشمند برای پیشرفت کشور در گام دوم انقلاب به خوبی استفاده کرد.

رییس سازمان بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: نهادینه شدن تفکر و کار جهادی راه حل برون رفت از مشکلات و خدمت رسانی به نیازمندان است.

عملیات آبرسانی به ۵۲ روستای استان با تامین ۷۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات محرومیت زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) از دی ماه سال گذشته در دست اجرا است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =