لباس

فرماندار شهرستان کبودراهنگ از تولید ماهیانه یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار دست لباس در تولیدهای پوشاک روستای کردآباد این شهرستان خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، مسلم غلامی در جلسه هماهنگی ساخت بازارچه فروش محصولات تولیدی پوشاک در روستای کردآباد شهرستان کبودراهنگ، اظهار کرد: در حال حاضر عمده محصولات تولید پوشاک روستای کردآباد به چند کشور صادر شده و در تعدادی از استان‌ها به فروش می‌رسد.

وی با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به راه اندازی و ساخت بازارچه فروش محصولات تولیدی پوشاک خوشه صنعتی روستای کردآباد، تصریح کرد: ۹۰ درصد جوانان دهه ۶۰ و ۷۰ این روستا به بحث تولید پوشاک اشتغال دارند و ۹۰ درصد جمعیت روستا اعم از نوجوان و جوان و میانسال و زن و مرد به حرفه خیاطی و تولید پوشاک از طراحی تا دوخت و فروش و بازاریابی مشغول هستند و با این حرفه برای سایر روستاها، شهرستان‌ها و حتی سایر استان‌ها نیز اشتغال ایجاد کرده اند.

غلامی با اشاره به این روستای فعال در عرصه تولید و اشتغال با دارا بودن تعداد ۲۳۰ واحد تولیدی پوشاک خاطرنشان کرد: اکثر مسافرانی که به روستای کردآباد وارد می‌شوند، معمولاً به دنبال بازارچه این خوشه صنعتی در زمینه پوشاک برای بازدید و خرید هستند که ایجاد بازارچه و نمایشگاه و محلی برای عرضه تولیدات پوشاک تولیدکنندگان روستا در این خوشه صنعتی را امری ضروری می کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =