کد خبر: 37681
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
ورزش روستایی

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با سوت آغاز مسابقات «جام پرچم» در استان اردبیل، نبض ورزش دوباره در روستاهای استان شروع به زدن می‌کند.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، اکبر ورودی ۲۶ آذر در مراسم قرعه‌کشی مرحله استانی مسابقات مینی فوتبال جام پرچم تصریح کرد: با شروع مسابقات مینی فوتبال، شور و نشاط در بین جوانان روستایی تزریق می‌شود.

وی اضافه کرد: لازم است هیئت‌های شهرستانی توجه ویژه‌ای به مناطق کم‌برخوردار علی‌الخصوص روستاییان که از برخی از فعالیت‌ها و تجهیزات ورزشی محروم هستند، داشته باشند.

او افزود: با نگاه به آمار ۷٠٠ تیم شرکت‌کننده، می‌توان به علاقه و شور و نشاط جوانان روستایی علاقه‌مند به ورزش پی برد و این علاقه و استعدادها می‌تواند کشف گشته و به ورزش استان و کشور معرفی گردد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار کرد: از شهرستان‌های استان اردبیل بازدیدهایی صورت‌گرفته و تمام تلاش‌ها بر این است تا در تمام شهرستان‌ها زمین چمن مصنوعی برای علاقه‌مندان به ورزش فوتبال وجود داشته باشد تا هیچ شهرستانی بدون زمین چمن مصنوعی نماند.

او همچنین از هیئت‌های شهرستانی خواست تا خانه‌های روستایی را فعال نگه دارند و قول مساعد داد تا در خصوص تجهیز این خانه‌ها فعالیت‌های ارزشمندی صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =