کد خبر: 37636
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳
گازرسانی

فرماندار سرپل ذهاب گفت: ۸۰ روستای این شهرستان معادل ۶۰ درصد از نعمت گاز طبیعی برخوردارند و گاز رسانی به دیگر روستاها نیز در دست اقدام است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، «صدراله بابلی» افزود: همچنین گاز رسانی به ۸۷ روستای دیگر با یک هزار میلیارد ریال در مناطق دشت ذهاب، جگیران، سرقلعه، پشت تنگ و حومه نیز در دست اقدام است که گازرسانی به این روستاها در چندین محور با حضور پیمانکاران مختلفی تعریف شده و پیش‌بینی می‌شود همه روستاهای این شهرستان از نعمت گاز برخوردار شوند.

وی اظهار داشت: گاز رسانی به محور " پیران و کلاهمال " با ۱۵۰ خانوار هفته آینده با اتمام عملیات گاز رسانی به پایان می رسد و اهالی این روستاها از نعمت گاز برخوردار می شوند.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: اکنون در شهرستان سرپل ذهاب هفت هزار و ۲۱۳ مشترک روستایی و ۱۷ هزار و ۴۴۶ مشترک شهری از نعمت گاز برخوردار هستند.

بابلی ادامه داد: روستاهای مناطق بشیوه، پاتاق و قلعه شاهین به طور کامل از نعمت گاز برخوردار هستند که با اتمام عملیات گازرسانی به روستاهایی که اکنون گازرسانی به آن ها در دست اقدام است در مجموع ۲۳ روستا در شهرستان فاقد گاز خواهند بود که تلاش می شود با پیگیری های در دست اقدام این روستاها نیز از نعمت گاز برخوردار شوند.

او گفت: امید است پروژه های گازرسانی به سرعت و براساس برنامه زمانبندی اعلام شده به پایان برسد و مردم بتوانند از این نعمت خدادادی بهره مند شوند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با ۹۰ هزار نفر جمعیت، هشت دهستان و ۲۲۶ روستا دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =