مسابقات جام پرچم روستایی

علی تقی زاده رییس هیات روستایی و بازیهای بومی و محلی استان از پایان مسابقات جام پرچم روستایی در شهرستانهای استان اردبیل خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از هیات روستایی استان اردبیل،جلسه هماهنگی برگزاری استانی مسابقات جام پرچم با حضور مسئولین برگزار کننده مسابقات اعضای هیات روستایی و بازیهای بومی و محلی استان و ردیس توسعه ورزش همگانی و روستایی اداره کل ورزش و جوانان ،مدیرعامل باشگاه مقاومت بسیج استان اردبیل برگزار شد.
علی تقی زاده رییس هیات روستایی و بازیهای بومی و محلی استان در این جلسه از اتمام برگزاری مسابقات جام پرچم درشهرستانهای استان خبر داد و گفت:مسابقات جام پرچم روستایی با همت ورزش همکاران هیات شهرستانها و ادارات ورزش و جوانان در دو بخش آقایان و بانوان به اتمام رسیده است.
رییس هیات روستایی و بازیهای بومی و محلی استان با اشاره به اینکه مسابقات جام پرچم با هدف استعداد یابی و ایجاد شورونشاط در بین اهالی روستا به ویژه جوانان و نوجوانان در سطح کشور برگزارشد، افزود: در ابتدای ثبت نام برای حضور در مسابقات 800 تیم روستایی در سامانه جام پرچم تیم روستایی را به ثبت رساندند که بعد ازآمایش و راست ازمایی تیم ها 305 تیم در بخش آقایان و 84 تیم در بخش بانوان در شهرستانهای مختلف با هم به رقابت پرداختند که در نهایت 12 تیم آقایان و 7 تیم بانوان به مرحله استانی راه یافتند.
علی تقی زاده تصریح کرد: مسابقات استانی 3، 4و 5 دی ماه به میزبانی شهرستان اردبیل بصورت متمرکز و تک حذفی به میزبانی شهرستان اردبیل برگزار خواهد شد و قرعه کشی مسابقات با حضور نمایندگان شهرستانها در 26 آذرماه انجام می شود که یک تیم از آقایان و یک تیم از بانوان به مرحله کشوری معرفی خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =