کد خبر: 37600
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶
استاندار اصفهان

استاندار اصفهان گفت: نگاه خوشه ای ضرورت امروز به ویژه در روستاهاست، یعنی مزیت های منطقه شناسایی شده و با همراهی مردم اقدام به کار شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، سید رضا مرتضوی روز پنجشنبه در آیین سپاس اجرای بزرگ ترین طرح مردم محور در بخش کشاورزی نطنز افزود:اداره جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه های مربوط در بحث ایجاد گلخانه های روستای عباس آباد همراهی خوبی داشته و مردم هم پای کار بوده اند و رویکردی که در این روستا شکل گرفت همراهی مردم بود.

وی اظهار کرد: اگر دستگاه های همه با هم همراهی کنند اما همراهی مردمی نباشد، نتیجه مطلوب حاصل نمی شود اما اینجا با همراهی مردم یک خوشه صنعتی شکل گرفت.

استاندار اصفهان گفت: از اداره گاز و برق هم تقاضا داریم زیرساخت لازم برای این تقویت گلخانه های روستای عباس آباد فراهم شود.

استاندار اصفهان روز پنج‌شنبه در سفر به نظنز با حضور در گلزار شهدای این شهرستان، علاوه بر قرائت فاتحه، با نثار گل به مقام والای شهدا ادای احترام کرد،کلنگ زنی پروژه مسکن ملی نطنز،حضور در امام زاده آقا علی عباس ،بازدید از بیمارستان فاطمیه بادرود،بازدید از بیمارستان خانم الانبیا و شرکت در جلسه شورای اداری از برنامه های استاندار اصفهان در سفر یک روزه به نطنز است.

از سال گذشته تا کنون به همت مردم و همراهی دولت ۵۵ گلخانه در روستای عباس آباد به بهره برداری رسید.

روستای عباس آباد در فاصله ۳۰ کیلومتری نطنز واقع است. شهرستان ۴۷ هزار نفری نطنز در فاصله نزدیک به ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =