میوه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، با اشاره به اینکه تعاون روستایی مسئول خرید، ذخیره سازی و توزیع میوه شب عید در استان است، گفت: عمده تامین کننده پرتقال کشور، استان مازندران است که از ۲۰ آذرماه تا ۱۵ بهمن ماه خرید و ذخیره‌ سازی سیب و مرکبات استان باید انجام شود.

به‌ گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، حسن عنایتی کلیجی امروز در جلسه کمیته راهبردی خرید مرکبات شب عید، اظهار کرد: در آستانه شب عید و لزوم تنظیم بازار مرکبات عید ۱۴۰۲، کمیته راهبردی خرید و تامین میوه سیب و مرکبات در جهاد کشاورزی مازندران تشکیل شد تا تسریع و تسهیل در روند خرید و ذخیره سازی این میوه‌ها انجام شود. بر این اساس تعاون روستایی مسئول خرید، ذخیره سازی و توزیع میوه شب عید در استان است.

وی ادامه داد: این کمیته با حضور تعاون روستایی، استانداری، بازرسی، اتحادیه‌ها، صمت، اتاق اصناف و به ریاست جهاد کشاورزی تشکیل شد و دبیری آن بر عهده اتحادیه تعاون روستایی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، تصریح کرد: اتخاذ تصمیم برای اجرا یا اجرایی نشدن طرح و یا بحشی از آن در استان، تعیین مقدار میوه مورد نیاز استان و تعیین مباشران اجرای طرح خرید، ذخیره سازی و توزیع میوه از جمله وظایف این کمیته است.

این مسئول تصریح کرد: عمده تامین کننده پرتقال کشور، استان مازندران است که از ۲۰ آذرماه تا ۱۵ بهمن ماه خرید و ذخیره سازی سیب و مرکبات استان باید انجام شود.

عنایتی ادامه داد: سال گذشته ۴۰۰ تن پرتقال و ۵۰۰ تن سیب برای شب عید مازندران در نظر گرفته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =