کد خبر: 37503
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
نوزاد

بخشدار مرکزی قرچک گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و با توجه به دغدغه‌های موجود در خصوص جلوگیری از پیش روی به سوی جمعیت سالمند، در اقدامی ویژه برای اولین بار در کشور در سطح روستاهای شهرستان قرچک به خانواده‌هایی که از سال جاری صاحب فرزند دو قلو شوند مبلغ ۳۰ میلیون ریال هدیه اهدا می‌شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، مجید قیصرپناه بخشدار مرکزی قرچک با حضور در منزل یکی از دوقلوی‌های روستای‌های بخش مرکزی قرچک در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص اجرای طرح حمایت از فرزندآوری در روستاهای قرچک با بیان این مطلب اظهار کرد: اهمیت فرزندآوری و نگرانی‌ها از گسترش جمعیت سالمندی موجب شد تا اقدامات گوناگونی در این زمینه برنامه‌ریزی و اجرایی شود و اخیراً در دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی قرچک نیز با تصویب مصوبه‌ای اقدام به اجرای طرح تشویقی ویژه خانواده‌های روستایی در قرچک کرده‌اند.

قیصرپناه عنوان کرد: همچنین مقرر شده در ادامه این طرح در آینده به خانواده‌هایی که صاحب یک فرزند بشوند نیز مبلغ ۱۰ میلیون ریال از سوی دهیاری‌های این شهرستان به اهالی روستاهای بخش مرکزی اهدا شود.

بخشدار تصریح کرد: همچنین طرح تشویقی ویژه کارکنان بخشداری و دهیاری‌های تابعه در خصوص ترویج امر ازدواج و فرزندآوری نیز در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =