ورزش روستایی

با هدف ارتقا سطح دانش حقوق ورزشی و ارائه خدمات آموزشی و مشورتی به مدیران، مربیان، داوران، ورزشکاران و دست‌اندرکاران فعال در این فدراسیون این تفاهم نامه مشترک همکاری به امضا رسید.

به گزارش روستانیوز به نقل از سایت رسمی فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی؛ با حضور حمید باقرنیا رئیس انجمن حقوق ورزشی در محل فدراسیون و دیدار و گفت‌گو با علیرضا پسندیده سرپرست فدراسیون، متن این تفاهم‌نامه مشترک همکاری به امضا رسید.


این تفاهم نامه با هدف ارتقاء سطح دانش حقوق ورزشی و ارائه خدمات آموزشی و مشورتی به مدیران، مربیان، داوران، ورزشکاران و مخاطبین و دست اندرکاران فعال در این فدراسیون با سطح حمایتی و اجرایی ملی، استانی، شهرستانی و بخش منعقد گردید.


در متن این تفاهم نامه آمده است که در راستای اجرای مفاد نامه ابلاغی از سوی وزارت ورزش و جوانان دایر بر معرفی و توصیه همکاری فدراسیون‌های ورزش با انجمن حقوق ورزشی، بعنوان ۲۱ انجمن دارای مجوز فعالیت و تایید شده از سوی این وزارت،جهت همکاری آموزشی و مشورتی با فدراسیون ورزشی این تفاهم نامه منعقد می‌گردد.

علیرضا پسندیده سرپرست فدراسیون در این نشست مشترک همکاری گفت: خوشبختانه تاکنون فدراسیون ورزش‌ روستایی و بازی های بومی و محلی با کمترین میزان سطح وقوع تخلفات و جرایم ورزشی روبه رو بوده است. ضمن اینکه با توجه به دیدگاه حمایتی دکتر کلهر معاون محترم فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزرات ورزش و جوانان و همچنین برنامه های توسعه ای اداره کل ورزش‌های روستایی، مبنی بر توسعه خدمات و حمایت های مورد نیاز مخاطبین ورزش کشور است و فدراسیون نیز در استمرار این دیدگاه ارزشمند، تلاش خود را بر توسعه محیط حقوقی در تمامی محورهای فعالیت و در راستای کاهش حوادث و آسیب های ناشی از برگزاری رویدادهای ورزشی، استانداردسازی قراردادها و تفاهم نامه‌ های ورزشی و برگزاری دوره های آموزشی و مشاورتی حقوق ورزشی قرار داده است تا کاهش و کنترل آسیب‌ها و تبعات حقوقی ناشی از رویدادهای ورزشی به حداقل ممکن برسد.

باقرنیا رئیس انجمن حقوق ورزشی نیز ضمن تشکر از این نگاه مثبت گفت: از دیدگاه ارزشمند دکتر پسندیده، سرپرست فدراسیون ورزش‌ روستایی و بازی های بومی و محلی، از حمایت و نقش ارزنده دکتر محمد علیپور، بعنوان رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی در توسعه فعالیت ها و انعقاد تفاهم نامه های همکاری این انجمن در بیش از ۱۹ ماه فعالیت این انجمن قدردانی می‌نمایم.


وی افزود: انعقاد تفاهم نامه با فدراسیون ورزش‌ روستایی و بازی های بومی و محلی را بعنوان ۲۳ دستگاه ورزشی که طرف همکاری با این انجمن قرار گرفته است را مرهون دیدگاه‌های ژرف اندیشانه مقام عالی وزارت، معاونین، ریاست فدراسیون ، مدیران و دست اندرکاران وزارت ورزش و جوانان، نخبگان و پیشکسوتان ورزشی و حقوقی کشور می‌دانم.

رئیس انجمن حقوق ورزشی ادامه داد: تلاش انجمن حقوق ورزشی در حمایت و صیانت حقوقی از ورزشکاران، قهرمانان و مدال آوران است، به همین منظور بر تداوم و توسعه همکاری این انجمن با تمامی فدراسیون ها، هیات ها، باشگاه‌ها، ادارات و مراکز ورزشی کشور در راستای صیانت و حمایت حقوق ورزشی از مخاطبین ورزش تاکید داریم.


گفتنی است بر اساس این تفاهم نامه، تمامی ذی نفعان، ذی سمتان، ذی ربطان و مخاطبین فدراسیون ورزشهای روستایی و بازی‌های بومی محلی از خدمات مشاوره ای رایگان حقوق ورزشی و شرکت در دوره های آموزشی بهره مند خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =